informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Leroy Merlin i drużyna narodowa

Leroy Merlin i drużyna narodowa

CSR / 2017.08.29

Leroy Merlin Polska został Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej w sierpniu 2016 roku. Przez cały ubiegły rok pracownicy i klienci firmy, z dumą i radością kibicowali Polskiej Drużynie, ciesząc się z jej sukcesów. 

Sponsoring Drużyny Narodowej stał się ważnym elementem wizerunku Leroy Merlin Polska.  Firma pragnie pozytywnie wpływać na swoje otoczenie zarówno biznesowe jak i społeczne na poziomie ogólnopolskim i lokalnym, a sponsoring Reprezentacji oraz działania Fundacji Leroy Merlin są ważnymi elementami jej obecności na rynku. Leroy Merlin w swoich działaniach opiera się na ważnych dla nas wszystkich wartościach: profesjonalizmie, solidnej pracy, dobrych emocjach i współdziałaniu. Duma z osiągnięć i sukcesów sportowych jednoczy i tworzy poczucie wspólnoty, buduje więzi między pracownikami, klientami, dostawcami i wszystkimi partnerami biznesowymi.

„Z dumą przez kolejne lata będziemy wspierać Reprezentację Polski w piłce nożnej. Biało-czerwoni dostarczyli nam już wielu emocji i właśnie tych pięknych, sportowych emocji chcemy doświadczać jeszcze więcej! Jako odpowiedzialny biznes jesteśmy blisko naszych klientów i pracowników, dlatego wspieramy ważne dla nas wszystkich idee. Drużyna narodowa to nasz wspólny bohater. Takimi bohaterami domu są także nasi klienci, którzy podejmują wyzwania i realizują swoje marzenia przy naszej pomocy.” – mówi Krzysztof Kordulewski, Prezes  Zarządu Leroy Merlin Polska i dodaje. – „Dzięki sportom zespołowym, a zwłaszcza piłce nożnej, możemy wspólnie przeżywać emocje, co jednoczy i tworzy poczucie wspólnoty. Sam widuję moich współpracowników, którzy w dniu meczu zakładają biało-czerwone koszulki i z wypiekami na twarzach oglądają kolejne rozgrywki naszej reprezentacji. Sportowego ducha Leroy Merlin doświadczają również nasi klienci w sklepach w czasie meczów, szczególnie podczas listopadowych Dni Bohatera Domu.”

Przedłużanie umów z aktualnymi sponsorami reprezentacji jest konsekwencją naszej wzorowej współpracy. Niewątpliwie świadczy to o tym, że inwestycja w kadrę przynosi oczekiwane efekty, a PZPN jest solidnym partnerem, z którym warto wiązać się na długie lata. Z przyjemnością obserwujemy też działania firmy Leroy Merlin, która w swoich kampaniach bardzo mocno podkreśla fakt przywiązania do drużyny narodowej. Cieszymy się, że poprzez sponsoring reprezentacji nasi partnerzy nie tylko realizują swoje cele biznesowe, ale również zwyczajnie odczuwają dumę i satysfakcję z naszej współpracy.” – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.

Sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin jest obecna w Polsce od 22 lat. Obecnie zatrudnia około 10.000 pracowników, współpracuje z ok. 600 polskimi producentami. Sklepy Leroy Merlin znajdują się w 38 polskich miastach. Co roku odwiedza je ponad 30 milionów klientów, a więc można założyć, że w każdym polskim domu znajduje się przynajmniej jeden produkt kupiony w Leroy Merlin.

Leroy Merlin wspiera swoich klientów na każdym etapie prac związanych z budową, remontem czy odświeżaniem domu; od inspiracji, przez doradztwo i projektowanie po specjalistyczne usługi. Oferuje produkty budowlane, wykończeniowe, dekoracyjne, do wyposażenia domu i ogrodu.  Nadrzędną zasadą firmy jest przyczynianie się do polepszenia warunków mieszkaniowych oraz komfortu życia w domu. W myśl tej filozofii działania w sklepach Leroy Merlin każdy znajdzie produkty i usługi dopasowane do indywidualnych potrzeb, oczekiwań i zasobności portfela. 

źródło: lm/informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe