

Leroy Merlin i drużyna narodowa
Leroy Merlin Polska został Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej w sierpniu 2016 roku. Przez cały ubiegły rok pracownicy i klienci firmy, z dumą i radością kibicowali Polskiej Drużynie, ciesząc się z jej sukcesów.
Sponsoring Drużyny Narodowej stał się ważnym elementem wizerunku Leroy Merlin Polska. Firma pragnie pozytywnie wpływać na swoje otoczenie zarówno biznesowe jak i społeczne na poziomie ogólnopolskim i lokalnym, a sponsoring Reprezentacji oraz działania Fundacji Leroy Merlin są ważnymi elementami jej obecności na rynku. Leroy Merlin w swoich działaniach opiera się na ważnych dla nas wszystkich wartościach: profesjonalizmie, solidnej pracy, dobrych emocjach i współdziałaniu. Duma z osiągnięć i sukcesów sportowych jednoczy i tworzy poczucie wspólnoty, buduje więzi między pracownikami, klientami, dostawcami i wszystkimi partnerami biznesowymi.
„Z dumą przez kolejne lata będziemy wspierać Reprezentację Polski w piłce nożnej. Biało-czerwoni dostarczyli nam już wielu emocji i właśnie tych pięknych, sportowych emocji chcemy doświadczać jeszcze więcej! Jako odpowiedzialny biznes jesteśmy blisko naszych klientów i pracowników, dlatego wspieramy ważne dla nas wszystkich idee. Drużyna narodowa to nasz wspólny bohater. Takimi bohaterami domu są także nasi klienci, którzy podejmują wyzwania i realizują swoje marzenia przy naszej pomocy.” – mówi Krzysztof Kordulewski, Prezes Zarządu Leroy Merlin Polska i dodaje. – „Dzięki sportom zespołowym, a zwłaszcza piłce nożnej, możemy wspólnie przeżywać emocje, co jednoczy i tworzy poczucie wspólnoty. Sam widuję moich współpracowników, którzy w dniu meczu zakładają biało-czerwone koszulki i z wypiekami na twarzach oglądają kolejne rozgrywki naszej reprezentacji. Sportowego ducha Leroy Merlin doświadczają również nasi klienci w sklepach w czasie meczów, szczególnie podczas listopadowych Dni Bohatera Domu.”
„Przedłużanie umów z aktualnymi sponsorami reprezentacji jest konsekwencją naszej wzorowej współpracy. Niewątpliwie świadczy to o tym, że inwestycja w kadrę przynosi oczekiwane efekty, a PZPN jest solidnym partnerem, z którym warto wiązać się na długie lata. Z przyjemnością obserwujemy też działania firmy Leroy Merlin, która w swoich kampaniach bardzo mocno podkreśla fakt przywiązania do drużyny narodowej. Cieszymy się, że poprzez sponsoring reprezentacji nasi partnerzy nie tylko realizują swoje cele biznesowe, ale również zwyczajnie odczuwają dumę i satysfakcję z naszej współpracy.” – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.
Sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin jest obecna w Polsce od 22 lat. Obecnie zatrudnia około 10.000 pracowników, współpracuje z ok. 600 polskimi producentami. Sklepy Leroy Merlin znajdują się w 38 polskich miastach. Co roku odwiedza je ponad 30 milionów klientów, a więc można założyć, że w każdym polskim domu znajduje się przynajmniej jeden produkt kupiony w Leroy Merlin.
Leroy Merlin wspiera swoich klientów na każdym etapie prac związanych z budową, remontem czy odświeżaniem domu; od inspiracji, przez doradztwo i projektowanie po specjalistyczne usługi. Oferuje produkty budowlane, wykończeniowe, dekoracyjne, do wyposażenia domu i ogrodu. Nadrzędną zasadą firmy jest przyczynianie się do polepszenia warunków mieszkaniowych oraz komfortu życia w domu. W myśl tej filozofii działania w sklepach Leroy Merlin każdy znajdzie produkty i usługi dopasowane do indywidualnych potrzeb, oczekiwań i zasobności portfela.
źródło: lm/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Podwójna nagroda dla Olivia Home podczas Baltic Sea Region Real Estate Awards 2025
2025.05.21W oczekiwaniu na obniżkę stóp kapitalizacji, MLP Group w 1Q’25 znacznie zwiększa EBITDA i przepływy pieniężne
2025.05.20Tylko 5 proc. firm handlowych prognozuje wzrost przychodów, a 23 proc. obawia się ich spadku
2025.05.20Klinika Optegra rusza z wyjątkowym konkursem – stwórz projekt ściany, który przyciąga wzrok!
2025.05.19Sektor biurowy w miastach regionalnych Q1 2025
2025.05.19MLP Group rozpoczęło budowę drugiej inwestycji w regionie Berlina
2025.05.19PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16