

Linie Emirates dostarczają treści premium z platformy streamingowej Shahid należącej do MBC GROUP
Linie Emirates rozpoczęły współpracę z Shahid, wiodącą arabską platformą streamingową, aby oferować treści premium na pokładzie w swoim wielokrotnie nagradzanym systemie rozrywki pokładowej ice.
Shahid jest częścią MBC GROUP, największej i wiodącej firmy medialnej na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (MENA).
To partnerstwo sprawia, że Emirates ice jest jedynym systemem oferującym dostęp do bardzo popularnych tytułów Shahid Originals, poza subskrypcją premium na własnej platformie online serwisu.
Od lipca 2022 wszyscy klienci Emirates będą mogli cieszyć się bogatym wyborem ponad 135 godzin materiałów Shahid z 15 programów, które przypadną do gustu wszystkim członkom rodziny. Dzięki napisom treści są również dostępne dla jeszcze większej międzynarodowej publiczności.
Nowo dodane materiały z platformy Shahid uzupełniają obszerną kolekcję treści arabskich, które są już dostępne w Emirates, obejmując ponad 420 kanałów audio oraz 170 filmów i programów telewizyjnych.
Łącznie wielokrotnie nagradzany system rozrywki pokładowej Emirates, obejmujący ponad 5000 kanałów, oferuje niezrównaną gamę treści w 40 językach, aby zaspokoić potrzeby globalnej bazy klientów, obejmując ponad 4000 godzin filmów i programów telewizyjnych oraz prawie 3500 godzin muzyki i podcastów.
Więcej informacji na stronie emirates.com oraz shahid.net.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





