

Linie lotnicze SAS stawiają na Comarch
Linie lotnicze Scandinavian Airlines (SAS), największy przewoźnik w krajach skandynawskich, postawiły na rozwiązanie Comarch ECM Customer Care. To innowacyjny system rozwijany przez polskiego producenta i dostawcę usług oraz rozwiązań z branży IT, który pozwala zadbać o obsługę komunikacji i korespondencji z klientem końcowym. Wraz z wdrożeniem Customer Care, SAS będzie w stanie sprawnie rozwiązywać wszelkie kwestie związane z reklamacjami klientów, zapewniając im profesjonalną obsługę.
Rocznie ze skandynawskim przewoźnikiem podróżuje ok. 30 milionów pasażerów. Dlatego SAS potrzebował systemu, który zapewni stały kontakt z klientami oraz sprawną obsługę zgłoszeń, wykorzystując do tego nie tylko tradycyjne formy komunikacji ale również media społecznościowe. Comarch ECM Customer Care pozwoli liniom lotniczym znacząco podnieść jakość obsługi klienta.
Kontrakt podpisany z liniami lotniczymi SAS umożliwia rozbudowę naszej działalności, zarówno pod względem oferty produktowej, jak i branż, w których jesteśmy obecni. Myślę, że jesteśmy w stanie zawalczyć o największych klientów i podpisywać kolejne umowy z liniami lotniczymi na całym świecie – mówi Adam Beldzik, Dyrektor BU Comarch ECM. Rozwijane przez nas rozwiązanie Comarch ECM Customer Care to system pozwalający znacząco podnieść jakość obsługi klienta. Jest idealnym rozwiązaniem dla firm, dla których bardzo dobra opieka nad klientami jest kluczowa i decyduje o ich rynkowym sukcesie, np. w branży lotniczej.
Nasi klienci zasługują na najlepszą możliwą obsługę. Kluczowa jest dla nich świadomość, że w każdej chwili mogą liczyć na wsparcie z naszej strony a ich sprawy i pytania są realizowane w jak najkrótszym czasie. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie nowego systemu z zakresu „customer care” i postawiliśmy na usługi firmy Comarch – mówi Carina Göransson, Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej oraz Obsługi Klienta w SAS.
źródło: comarch/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





