

Linie lotnicze SAS stawiają na Comarch
Linie lotnicze Scandinavian Airlines (SAS), największy przewoźnik w krajach skandynawskich, postawiły na rozwiązanie Comarch ECM Customer Care. To innowacyjny system rozwijany przez polskiego producenta i dostawcę usług oraz rozwiązań z branży IT, który pozwala zadbać o obsługę komunikacji i korespondencji z klientem końcowym. Wraz z wdrożeniem Customer Care, SAS będzie w stanie sprawnie rozwiązywać wszelkie kwestie związane z reklamacjami klientów, zapewniając im profesjonalną obsługę.
Rocznie ze skandynawskim przewoźnikiem podróżuje ok. 30 milionów pasażerów. Dlatego SAS potrzebował systemu, który zapewni stały kontakt z klientami oraz sprawną obsługę zgłoszeń, wykorzystując do tego nie tylko tradycyjne formy komunikacji ale również media społecznościowe. Comarch ECM Customer Care pozwoli liniom lotniczym znacząco podnieść jakość obsługi klienta.
Kontrakt podpisany z liniami lotniczymi SAS umożliwia rozbudowę naszej działalności, zarówno pod względem oferty produktowej, jak i branż, w których jesteśmy obecni. Myślę, że jesteśmy w stanie zawalczyć o największych klientów i podpisywać kolejne umowy z liniami lotniczymi na całym świecie – mówi Adam Beldzik, Dyrektor BU Comarch ECM. Rozwijane przez nas rozwiązanie Comarch ECM Customer Care to system pozwalający znacząco podnieść jakość obsługi klienta. Jest idealnym rozwiązaniem dla firm, dla których bardzo dobra opieka nad klientami jest kluczowa i decyduje o ich rynkowym sukcesie, np. w branży lotniczej.
Nasi klienci zasługują na najlepszą możliwą obsługę. Kluczowa jest dla nich świadomość, że w każdej chwili mogą liczyć na wsparcie z naszej strony a ich sprawy i pytania są realizowane w jak najkrótszym czasie. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie nowego systemu z zakresu „customer care” i postawiliśmy na usługi firmy Comarch – mówi Carina Göransson, Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej oraz Obsługi Klienta w SAS.
źródło: comarch/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





