

Linie lotnicze SAS stawiają na Comarch
Linie lotnicze Scandinavian Airlines (SAS), największy przewoźnik w krajach skandynawskich, postawiły na rozwiązanie Comarch ECM Customer Care. To innowacyjny system rozwijany przez polskiego producenta i dostawcę usług oraz rozwiązań z branży IT, który pozwala zadbać o obsługę komunikacji i korespondencji z klientem końcowym. Wraz z wdrożeniem Customer Care, SAS będzie w stanie sprawnie rozwiązywać wszelkie kwestie związane z reklamacjami klientów, zapewniając im profesjonalną obsługę.
Rocznie ze skandynawskim przewoźnikiem podróżuje ok. 30 milionów pasażerów. Dlatego SAS potrzebował systemu, który zapewni stały kontakt z klientami oraz sprawną obsługę zgłoszeń, wykorzystując do tego nie tylko tradycyjne formy komunikacji ale również media społecznościowe. Comarch ECM Customer Care pozwoli liniom lotniczym znacząco podnieść jakość obsługi klienta.
Kontrakt podpisany z liniami lotniczymi SAS umożliwia rozbudowę naszej działalności, zarówno pod względem oferty produktowej, jak i branż, w których jesteśmy obecni. Myślę, że jesteśmy w stanie zawalczyć o największych klientów i podpisywać kolejne umowy z liniami lotniczymi na całym świecie – mówi Adam Beldzik, Dyrektor BU Comarch ECM. Rozwijane przez nas rozwiązanie Comarch ECM Customer Care to system pozwalający znacząco podnieść jakość obsługi klienta. Jest idealnym rozwiązaniem dla firm, dla których bardzo dobra opieka nad klientami jest kluczowa i decyduje o ich rynkowym sukcesie, np. w branży lotniczej.
Nasi klienci zasługują na najlepszą możliwą obsługę. Kluczowa jest dla nich świadomość, że w każdej chwili mogą liczyć na wsparcie z naszej strony a ich sprawy i pytania są realizowane w jak najkrótszym czasie. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie nowego systemu z zakresu „customer care” i postawiliśmy na usługi firmy Comarch – mówi Carina Göransson, Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej oraz Obsługi Klienta w SAS.
źródło: comarch/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Aż 65% MŚP nie uwzględnia AI w swojej strategii biznesowej. Najczęściej dotyczy to firm transportowych i HoReCa
2025.06.18Nowa dzielnica w Warszawie? Zobacz gdzie powstaje!
2025.06.17Sokołów z Łukaszem Fabiańskim promuje zdrowy styl życia - Czwarty finał Sokoliki Cup
2025.06.17Samochodem na wakacje – jak się przygotować?
2025.06.17Polski rynek nieruchomości komercyjnych w 2025 roku po pierwszych 5 miesiącach
2025.06.16Scallier rozbudowuje struktury organizacyjne w Polsce
2025.06.16Cukrownia w Pruszczu Gdańskim zyska drugie życie. NDI Development rozpoczyna jeden z większych projektów rewitalizacyjnych w historii Pomorza
2025.06.16CEVA Logistics łączy Daleki Wschód z Ameryką Łacińską – nowe połączenie RORO i rozwiązania end-to-end dla logistyki pojazdów gotowych
2025.06.16Maciej Wieczorkiewicz dołącza do Avison Young
2025.06.13