

LINK4 stawia na cyfrową transformację z WEBCON BPS
LINK4 po raz kolejny wykorzysta nowe technologie do rozwijania biznesu. We współpracy z firmą Nexpertis, specjalizującą się we wdrażaniu rozwiązań IT w organizacjach, zautomatyzują wewnętrzne procesy biznesowe ubezpieczyciela. Wykorzystają w tym celu WEBCON BPS - technologię polskiego producenta, należącą do światowej czołówki rozwiązań do automatyzacji obiegów zadań i dokumentów.
LINK4 jest pionierem ubezpieczeń direct w Polsce, czyli ubezpieczeń zawieranych przez telefon lub Internet. Firma od lat wdraża nowe technologie w celu doskonalenia swoich usług i podnoszenia standardu obsługi Klienta. Tym razem postawili na optymalizację procesów wewnętrznych: zautomatyzowanie rejestracji i procesowania dokumentów oraz obsługę korespondencji.
- Automatyzacja procesów to wyzwanie, z którym mierzy się cały rynek ubezpieczeniowy. Jesteśmy przekonani, że nowe technologie wesprą nie tylko pracę wewnątrz firmy, ale też uproszczą procesy związane z obsługą naszych klientów i partnerów biznesowych – tłumaczy Katarzyna Wojdyła, członek zarządu LINK4.
W procesie automatyzacji i wprowadzaniu nowoczesnych rozwiązań ubezpieczyciela wspiera firma Nexpertis. Jako ekspert we wdrażaniu narzędzi informatycznych przyspieszających biznes, zadba o odpowiednią implementację platformy do automatyzacji procesów, jej architekturę oraz przeszkolenie pracowników.
„Wierzymy, że dobrze dobrane i odpowiednio wdrożone technologie przynoszą korzyści na wszystkich szczeblach organizacji. W przypadku LINK4, zoptymalizowanie procesów wewnętrznych pozwoli m.in. usprawnić rejestrację dokumentów i ich logistykę wewnątrz firmy, zredukować czas i koszt ich obsługi, oraz na bieżąco monitorować terminowość ich realizacji. Beneficjentem tej zmiany staną się więc zarówno pracownicy, jak również Klienci LINK4.” – zauważa Michał Borowski, CEO Nexpertis.
Technologią, dzięki której LINK4 zoptymalizuje procesy wewnętrzne, jest WEBCON BPS – innowacyjna platforma do automatyzowania procesów biznesowych. System pozwala organizacjom efektywniej zarządzać procesami poprzez ich digitalizację oraz - dzięki unikalnym dla tej klasy oprogramowania rozwiązaniom technologicznym - wspiera inteligentne zarządzanie zmianą w obliczu dynamicznego środowiska biznesowego.
„Żyjemy w czasach, w których pewna jest tylko zmiana. Zmienia się zwłaszcza otoczenie biznesu i to jak on wpływa na otoczenie. Pracujemy z firmami, które są tego świadome i chcą wykorzystać tę dynamikę na swoją korzyść. Jednak aby to zrobić, potrzebują odpowiednich narzędzi. Cyfrowa transformacja to nie tylko chwytliwe hasło, ale przede wszystkim szansa dla firm na budowanie przewagi konkurencyjnej, także realizując projekty wewnętrzne, w oparciu o nowe technologie. WEBCON BPS jest właśnie tym narzędziem, które pozwala im to osiągnąć.” – podsumowuje Jakub Romankiewicz, Partner Channel Manager w WEBCON.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





