

Linux Polska z nową identyfikacją wizualną
Na początku czerwca Linux Polska, ekspert w zakresie technologii open source na polskim rynku oraz w regionie CEE, zaprezentował nowe logo oraz identyfikację wizualną. Znak nawiązuje do pierwotnego ducha marki, ale jego wprowadzenie przede wszystkim odzwierciedla zmiany, jakie zaszły w firmie na przestrzeni ostatnich lat, a także podkreśla jej rozwój w obszarze oferowanych rozwiązań i usług, struktury organizacyjnej oraz przyjętej misji.
Poprzednie logo z drobnymi modyfikacjami towarzyszyło Linux Polska od 2009 r., czyli od początku działalności, kiedy firma dopiero stawała się centrum kompetencji związanych z technologią open source i rozpoczynała misję popularyzowania rozwiązań otwartych na polskim rynku, m.in. organizując konferencję Open Source Day, której już 11. edycja miała miejsce 23 maja. Obecnie to największa platforma wymiany wiedzy na temat technologii otwarto źródłowych nie tylko w Polsce, ale również w regionie CEE. Dziś Linux Polska jest krajowym ekspertem w obszarze open source, który współpracuje z wieloma partnerami – światowymi liderami z branży IT. Nowa identyfikacja wizualna jest symbolem zmian, jakie zaszły w przedsiębiorstwie, a „lekkie” i dynamiczne logo w pełni odzwierciedla charakter prężnie rozwijającej się innowacyjnej marki, którą jest Linux Polska.
– Blisko dziesięć lat temu, kiedy rozpoczynaliśmy swoją działalność, wiedza o tym, czym są otwarte rozwiązania, nie była powszechna. Niewiele osób wierzyło w ich potencjał. Dziś technologia open source jest kluczowym kierunkiem rozwoju informatyki i motorem napędowym innowacji w wielu gałęziach gospodarki. Niełatwa i kręta droga, którą przeszła, przypomina historię rozwoju Linux Polska. Symbolizuje ją połączenie liter „nu”, widniejących w naszym nowym logo. Jeszcze kilka lat temu musieliśmy przekonywać o korzyściach, jakie płyną ze wdrożenia open source, przecierając szlaki na tym rynku. Obecnie jako jego lider, wspieramy transformację informatyczną na miarę XXI w. w największych polskich przedsiębiorstwach z sektora publicznego. Dla wielu firm z branży finansowej czy telekomunikacyjnej jesteśmy przewodnikiem po najnowocześniejszych rozwiązanych IT. Realizujemy kolejne projekty również dla przedsiębiorstw spoza Polski. Mierzymy wysoko i nie ma w tym stwierdzeniu cienia przesady. Z sukcesem uczestniczymy w międzynarodowych projektach organizowanych m.in. przez Europejską Agencję Kosmiczną. Jesteśmy wiarygodnym partnerem biznesowym, który dzięki posiadanemu know-how przyczynia się do rozwoju biznesów swoich klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się na zmianę identyfikacji na taką, która w pełni wyraża naszą obecną misję i plany dalszego rozwoju. Linux Polska to firma innowacyjna, otwarta, nastawiona na nieustanne poszerzanie kompetencji, ale i na dzielenie się wiedzą – komentuje Dariusz Świąder, prezes zarządu Linux Polska.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





