

Łukasz Piszczek ambasadorem marki KRISPOL
KRISPOL przedstawił postać nowego Ambasadora na konferencji specjalnej, która odbyła się w piątek 3 czerwca z udziałem kluczowych Partnerów Handlowych firmy. Jako Ambasador marki, Łukasz Piszczek będzie wspierał długofalową kampanię promocyjną prowadzoną pod hasłem „KRISPOL – gwarancja spokoju”. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku firmy jako dostawcy najwyższej jakości, kompleksowych rozwiązań dla domu.
Łukasz Piszczek należy do światowej czołówki piłkarzy. To niekwestionowana gwiazda najlepszej na świecie klubowej ligi piłki nożnej – Bundesligi. W tym roku niemieccy kibice wybrali go najlepszym prawym obrońcą kończącego się sezonu. Jest także jednym z filarów Reprezentacji Polski na zbliżających się Mistrzostwach Europy EURO 2016.
„Współpraca z Łukaszem Piszczkiem to przemyślany krok. Polska stała się w ostatnim czasie największym europejskim eksporterem stolarki. Jesteśmy w gronie firm, które dołożyły swoją cegiełkę do tego sukcesu – podkreśla Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy firmy. - Z roku na rok zwiększamy skalę sprzedaży eksportowej, a rynek naszych zachodnich sąsiadów jest dla nas jednym z najważniejszych. Stąd decyzja o wyborze na Ambasadora marki postaci Łukasza Piszczka – sportowca rozpoznawalnego nie tylko Polsce, ale w całej Europie. To klasa sama w sobie i gwarancja spełnienia najwyższych wymagań i oczekiwań – podobnie jak produkty KRISPOL.”
„Pozytywne emocje związane ze sportem towarzyszą naszej marce od lat. Teraz przyszła pora, aby wynieść związaną ze sportem komunikację marketingową na jeszcze wyższy poziom. Kampania „KRISPOL – gwarancja spokoju” z udziałem naszego Ambasadora obejmie wiele przestrzeni, w tym oczywiście Internet i sieć salonów sprzedaży - mówi Katarzyna Kozłowska, Kierownik Marketingu. - Bardzo cieszymy się ze współpracy z Łukaszem. Przy wyborze jego postaci duże znaczenie miały nie tylko jego fantastyczne sukcesy sportowe, ale też fakt, że jest sympatycznym, rodzinnym człowiekiem, oddającym wartości naszej marki.”
W dniu konferencji specjalnej marki KRISPOL trwały już zaawansowane przygotowania Reprezentacji Polski do EURO. Łukasz Piszczek przygotował jednak niespodziankę dla gości spotkania – specjalne nagranie, w którym przedstawił się jako nowy Ambasador marki, a także dodał: „Jako obrońca od lat staranie decyduję z kim gram, dlatego cieszę się, że dołączyłem do zespołu Krispol. Przez najbliższe miesiące będę wspierał kampanię "Krispol - Gwarancja spokoju" i działania rynkowe marki.”
źródło: krispol/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





