

Łukasz Piszczek i KRISPOL w kampanii telewizyjnej „Gwarancja spokoju”
KRISPOL, wiodący polski producent bram, okien i rolet rusza z ogólnopolską kampanią promocyjną z udziałem Łukasza Piszczka Ambasadora marki, a na co dzień zawodnika Borussi Dortmund i Reprezentacji Polski.
Komunikacja skierowana jest do osób stojących przed wyzwaniem, jakim jest budowa domu lub remont. Kampania oparta jest na pomyśle „Gwarancja spokoju podczas budowy domu? Każdy by chciał” i utrzymana w humorystycznym tonie. Kampania wizerunkowa ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki KRISPOL wśród konsumentów, a także umocnienie jej wizerunku jako producenta wysokiej jakości segmentowych bram garażowych, okien, rolet
i drzwi wejściowych.
Aktualna kampania, to jeden z elementów konsekwentnie prowadzonej przez producenta strategii dostarczania kompletu stolarki dla domu. Zakup premiowany jest zestawem korzyści dla indywidualnego inwestora, m.in. szybszym wyborem i fachową poradą w salonie firmowym, jednolitą kolorystyką wszystkich produktów, skutecznym systemem gwarancyjno – serwisowym, czy dostawą i montażem w tym samym terminie. To mocne strony oferty KRISPOL, które zapewniają gwarancję spokoju podczas budowy lub remontu domu.
Kampanię poprzedziła emisja teasera „Kogo spotka Łukasz?” na oficjalnym profilu sportowca na Facebooku. Piłkarz zaprosił swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie polegającym na napisaniu dalszej części historii. Wśród komentarzy pojawiło się wiele kreatywnych pomysłów oraz propozycji spotkania z gwiazdami sportu i show-biznesu.
Kampania „Gwarancja spokoju” rozpocznie się intensywną promocją w telewizji, następnie przeniesie się w kanały VOD, wspierane przez działania w Internecie, prasie budowlanej,
w radiu RMF FM oraz w sieci salonów KRISPOL.
- To jedno z wielu działań marketingowych, wspierających działalność Partnerów Handlowych KRISPOL. Zdecydowaliśmy się zintensyfikować naszą obecność w mediach
w tym momencie roku, w którym zapada wiele ważnych decyzji zakupowych – podkreśla Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy KRISPOL.
Kampania 360 stopni została przygotowana we współpracy z agencjami:
Chapter1 i Papert Pictures – kreacja i produkcja; Media Concept – planowanie i zakup mediów; Sprawny Marketing i socialnet – działania w Internecie.
źródło: krispol/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





