![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Maciej Miszczuk awansował w Mediaplus na stanowisko Business Directora](/uploads/nowosci/zdjecie/d/7b36ff7cbe5b2f6d6938289e2d1d1b128ac68079.jpeg)
Maciej Miszczuk awansował w Mediaplus na stanowisko Business Directora
Maciej Miszczuk awansował w strukturach agencji mediowej Mediaplus (Group One) na stanowisko Business Directora. W nowej roli łączy obowiązki partnera biznesowego klientów agencji oraz zarządzanie zespołami klienckimi m.in. C&A, grupy De’Longhi, Abbott oraz E.ON.
Z branżą mediową związany jest od 2015 roku. Maciej swoją karierę w branży rozpoczął w domu mediowym Mediacom, z którego następnie przeszedł do agencji mediowej Mediaplus na stanowisko Junior Communication Plannera. Przez ostatnie 9 lat rozwijał umiejętności i zdobywał kolejne szczeble kariery, by obecnie objąć stanowisko Business Directora w największej niezależnej grupie marketingowo-technologicznej w Polsce. W swojej nowej roli odpowiada za wsparcie strategiczno-biznesowe klientów oraz budowanie i rozwój zespołu.
W obliczu niedawnych zmian oraz nowej strategii Mediaplus stawiamy duży nacisk na rozwój kompetencji strategicznych i managerskich naszego zespołu. W tym celu niezbędne jest posiadanie mocnych liderów, którzy nie tylko doskonale poruszają się w tych obszarach, ale również potrafią przekazać tę wiedzę oraz motywować do rozwoju swoich ludzi. Ostatnie miesiące pracy z Maćkiem dowodzą, że jest dokładnie takim liderem, jakiego potrzebujemy. Łączy strategiczne myślenie i zmysł biznesowy ze znakomitymi zdolnościami managerskimi, w związku z czym jesteśmy pewni, że pomoże nam realizować założone przez nas ambitne cele Mediaplusa. Martyna Rogozińska, Head of Business w Mediaplus
W ostatnich latach Maciej Miszczuk koordynował pracę zespołu na klientach takich jak: De'Longhi, C&A, AliExpress, Amazon, Uniqa, Epson czy Stada. Od 2019 roku współtworzy w Group One komórkę zajmującą się koordynowaniem przetargów międzynarodowych, transferem know-how oraz narzędzi z grupy Serviceplan.
Maciej Miszczuk będzie raportował do Martyny Rogozińskiej, która w marcu b.r. stanęła na czele zespołu liderów i managerów kierujących zespołami klienckimi.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.233 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)