

Maciej Miszczuk awansował w Mediaplus na stanowisko Business Directora
Maciej Miszczuk awansował w strukturach agencji mediowej Mediaplus (Group One) na stanowisko Business Directora. W nowej roli łączy obowiązki partnera biznesowego klientów agencji oraz zarządzanie zespołami klienckimi m.in. C&A, grupy De’Longhi, Abbott oraz E.ON.
Z branżą mediową związany jest od 2015 roku. Maciej swoją karierę w branży rozpoczął w domu mediowym Mediacom, z którego następnie przeszedł do agencji mediowej Mediaplus na stanowisko Junior Communication Plannera. Przez ostatnie 9 lat rozwijał umiejętności i zdobywał kolejne szczeble kariery, by obecnie objąć stanowisko Business Directora w największej niezależnej grupie marketingowo-technologicznej w Polsce. W swojej nowej roli odpowiada za wsparcie strategiczno-biznesowe klientów oraz budowanie i rozwój zespołu.
W obliczu niedawnych zmian oraz nowej strategii Mediaplus stawiamy duży nacisk na rozwój kompetencji strategicznych i managerskich naszego zespołu. W tym celu niezbędne jest posiadanie mocnych liderów, którzy nie tylko doskonale poruszają się w tych obszarach, ale również potrafią przekazać tę wiedzę oraz motywować do rozwoju swoich ludzi. Ostatnie miesiące pracy z Maćkiem dowodzą, że jest dokładnie takim liderem, jakiego potrzebujemy. Łączy strategiczne myślenie i zmysł biznesowy ze znakomitymi zdolnościami managerskimi, w związku z czym jesteśmy pewni, że pomoże nam realizować założone przez nas ambitne cele Mediaplusa. Martyna Rogozińska, Head of Business w Mediaplus
W ostatnich latach Maciej Miszczuk koordynował pracę zespołu na klientach takich jak: De'Longhi, C&A, AliExpress, Amazon, Uniqa, Epson czy Stada. Od 2019 roku współtworzy w Group One komórkę zajmującą się koordynowaniem przetargów międzynarodowych, transferem know-how oraz narzędzi z grupy Serviceplan.
Maciej Miszczuk będzie raportował do Martyny Rogozińskiej, która w marcu b.r. stanęła na czele zespołu liderów i managerów kierujących zespołami klienckimi.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Motocykle, quady i skutery w logistyce – rozwiązania CEVA Logistics
2025.04.23Stp.one przejmuje popularnego w Polsce dostawcę oprogramowania dla kancelarii prawnych Amberlo
2025.04.23TomTom dostarcza ulepszoną nawigację do rozwiązań samochodowych marki smart
2025.04.23Projekt „XYZ Place” osiągnął stan surowy otwarty
2025.04.23Sokołów edukuje na temat zero waste
2025.04.17Carefleet wysoko oceniony przez klientów
2025.04.16Jak będzie wyglądał rynek smart cleaning w 2025 roku?
2025.04.16Polska wzmacnia swoje kompetencje w zakresie obserwacji Ziemi. GMV z kluczową rolą w programie CAMILA
2025.04.16CEVA Logistics dla CSR w 2024 r. – podsumowanie i kierunki
2025.04.15