Magna Global rozszerza umowę z Google
MAGNA GLOBAL, medialna strategiczna i inwestycyjna jednostka w globalnych strukturach IPG Mediabrands, ogłosiła w ostatnim tygodniu wielomilionowe partnerstwo z internetowym gigantem Google, w ramach którego będzie zarządzała środkami finansowymi klientów przeznaczonymi na usługi Google’a.
MAGNA GLOBAL, która rocznie w imieniu klientów sieci Mediabrands inwestuje ok. 37 miliardów dolarów, umowę o partnerstwie z Google podpisała na okres roku, z możliwością jej przedłużenia, jeżeli przyniesie zakładane korzyści. W ramach partnerstwa obie firmy będą wspólnie pracować nad przeniesieniem kampanii klientów Mediabrands do serwisów Youtube, sieci reklamowej Google’a i AdMob oraz inwestować w projekty i badania, pomagające mierzyć rzeczywisty wpływ prowadzonych kampanii.
Bazując na wcześniejszej umowie z tego roku dotyczącej rynku amerykańskiego, rozszerzone partnerstwo obejmuje ponad 40 szybko rosnących rynków w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i Azji.
„Google zawsze był jednym z naszych najlepszych sojuszników, partnerów na całym świecie i ta umowa jest kolejnym ważnym krokiem w naszej długoletniej współpracy. Mamy nadzieję, że ta forma pomoże nam lepiej obsługiwać naszych klientów poprzez bardziej inteligentne i efektywne inwestycje medialne realizowane w ich imieniu” – powiedziała Shaffia Sanchez, Prezes MAGNA GLOBAL, World Markets.
„Cieszymy się, że kolejne marki z całego świata dostrzegają potencjał rozwiązań digitalowych, które (coraz częściej) stanowią dla nich preferowane platformy działań marketingowych.” – powiedział Torrence Boone, Managing Director, Agency Development, Google. „Rozszerzona umowa z IPG Mediabrands podkreśla tę zmianę, a także nasze zaangażowanie w pomoc agencyjnym partnerom i ich klientom w odnoszeniu sukcesów na międzynarodową skalę.”
źródło: mg/informacjebranzowe.pl