

Makijaż Inglot w luksemburskich drogeriach Meng
Duży potencjał rynku w bogatym Luksemburgu dla jedynych tamtejszych drogerii, których udziałowcem jest polska Grupa Kerdos, potwierdzony przez jednego z wiodących producentów o międzynarodowym zasięgu. Jednocześnie Grupa Kerdos kontynuuje wprowadzanie polskich marek do sklepów w Europie Zachodniej. Grupa Kerdos, udziałowiec sieci Meng Drogerie w Luksemburgu, rozpoczyna współpracę z firmą Inglot. Do drogerii Meng swoje produkty dostarcza już około 25 partnerów z Polski, m.in. Verona, Estetica czy Cosmatrade.
Kolejne miesiące utwierdzają mnie w przekonaniu, że przejęcie Drogerii na zachodzie Europy było ogromnym sukcesem, a współpraca z polskimi dostawcami dobrym wyborem, dlatego też zdecydowaliśmy się na wprowadzenie kolejnego partnera z Polski - mówi Kamil Kliniewski, Prezes Zarządu Kerdos Group SA.
Obecnie w Luksemburgu działają 24 drogerie Meng, a w samej stolicy mieści się 5 sklepów. Meng Drogerie są jedynymi drogeriami w tym kraju. W pierwszym kwartale 2015 roku planowane jest otwarcie trzech nowych drogerii w Luxemburgu.
- To dopiero początek ekspansji Grupy Kerdos na tym perspektywicznym rynku – zapowiada Prezes Kliniewski.
INGLOT to polska firma, produkująca kosmetyki kolorowe, która pojawia się na wszystkich wydarzeniach branżowych na całym świecie. Aktywnie włącza się w międzynarodowe pokazy makijażu - The Makeup Show, IMATS, produkcje telewizyjne, Fashion Week w światowych stolicach mody.
- Inglot to firma z historią, dynamicznie rozwijająca się i podbijająca rynki na różnych kontynentach. dlatego idealnie pasuje do naszego konceptu biznesu, czyli szybkiego rozwoju - mówi Anna Wierzbicka, Dyrektor Generalna Dayli Polska.
źródło: kerdos/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Soudal rozpoczyna sezon żużlowy z Orlen Oil Motor Lublin
2025.04.07Fundusz Generali Adriatic Value Fund zakończył sprzedaż dwóch nieruchomości Stekleni Dvor i Tivoli Center
2025.04.07Kameralny Prokocim 2 z możliwością wejścia na budowę
2025.04.07Develia po raz kolejny z rekordowymi wynikami – grupa osiągnęła 379,1 mln zł zysku netto w 2024 r.
2025.04.04Zdrowie pod kontrolą – bezpłatne badania i konsultacje w Atrium Biała
2025.04.04Nowy salon Verona w CH Kasztanowa – biżuteria, która olśniewa
2025.04.04Zdrowie jest najważniejsze – skorzystaj z bezpłatnych badań USG piersi w CH Promenada!
2025.04.04Kto obsłuży rosnącą powierzchnię magazynowo – przemysłową w Polsce?
2025.04.03Nowy szef sprzedaży Beyerdynamic w regionie CEE & CIS
2025.04.03