

Marelli wybiera TomTom, aby ulepszyć rozwiązania informacyjno-rozrywkowe w pojazdach
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że połączy siły z Marelli, wiodącym dostawcą technologii mobilnych dla sektora motoryzacyjnego, aby zaoferować producentom samochodów na całym świecie ulepszone rozwiązania informacyjno-rozrywkowe w pojazdach.
Platformy "Lean" firmy Marelli usprawniają projektowanie sprzętu i oprogramowania samochodowego, oferując wydajne i opłacalne rozwiązania. Kluczowym produktem jest kokpit LeanConnect, rozwiązanie sprzętowe, które łączy klaster, system informacyjno-rozrywkowy i telematykę w jednym produkcie. Dzięki wstępnej integracji Digital Cockpit SDK firmy TomTom, Marelli oferuje klientom w pełni konfigurowalne rozwiązanie, które obejmuje wiodącą w branży nawigację TomTom, informacje o ruchu drogowym i usługi EV.
Ponadto pakiet Digital Cockpit SDK firmy TomTom obejmuje najważniejsze aplikacje informacyjno-rozrywkowe, które są gotowe do użycia, w pełni opracowane i przetestowane. Jego modułowa struktura oraz narzędzia do personalizacji, zapewniają producentom samochodów, integratorom systemów, firmom zajmującym się tworzeniem oprogramowania oraz dostawcom treści, otwarte i bezpieczne środowisko. Dzięki temu rozwiązaniu można skupić się na tworzeniu oprogramowania i aplikacji zapewniających wyjątkowe wrażenia związane z marką.
„W Marelli jesteśmy zaangażowani w opracowywanie technologii, która oddaje moc personalizacji w ręce producentów samochodów i właścicieli pojazdów” – powiedział Nathanael Sladek, Vice President of Electronic Systems Strategy and Product Management, Marelli. „Łącząc oprogramowanie TomTom oraz wiodącą w branży nawigację i technologię z naszą wiedzą specjalistyczną, możemy zaoferować klientom przystępne cenowo, kompletne i konfigurowalne rozwiązanie, które zaspokaja nowoczesne potrzeby motoryzacyjne, jednocześnie poprawiając wrażenia kierowców z jazdy”.
„Naszą wspólną wizją jest napędzanie innowacji oraz dostarczanie klientom i ich kierowcom jeszcze lepszych rozwiązań” – powiedział Benoit Joly, Senior Vice President of Automotive Sales, TomTom. „Wspólnie stawiamy czoła najpilniejszym wyzwaniom związanym z cyfrowym kokpitem i umożliwiamy producentom samochodów przekształcenie doświadczeń kierowców w bardziej wydajny, zrównoważony i wyjątkowy sposób”.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





