

MARKA CANYON SPONSOREM MAZOWIECKIEGO ZPN
Marka CANYON, której właścicielem jest notowana na GPW firma ASBIS Enterprises Plc, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług IT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, zostanie sponsorem Mazowieckiego Związku Piłki Nożnej w sezonie 2021/2022. W ramach współpracy Mazowiecki ZPN otrzyma nowoczesny sprzęt IT, który będzie wykorzystywany w trakcie szkoleń, kursów i warsztatów. Marka CANYON pojawi się natomiast w rozgrywkach ligowych zespołów zrzeszonych w MZPN, zapewni też nagrody w rozgrywkach zespołowych i indywidualnych, w których zostanie sponsorem tytularnym.
Umowa pomiędzy ASBIS Poland oraz Mazowieckim ZPN zostanie podpisana 12 sierpnia 2021 r. w siedzibie Mazowieckiego ZPN i będzie obowiązywała do 30 czerwca 2022 roku z możliwością jej przedłużenia.
"Jesteśmy usatysfakcjonowani z przyjętych przez obie strony warunków współpracy i nie możemy doczekać się, kiedy sprzęt do nas trafi. Kontrakt z firmą ASBIS, to dla Związku kolejny duży krok naprzód, który sprawi, że nasze zaplecze technologiczne unowocześni się. Jestem przekonany, że dzięki temu otworzą się przed nami nowe możliwości, które zaczniemy realizować już w najbliższym sezonie piłkarskim" – powiedział Sławomir Pietrzyk, Prezes Mazowieckiego ZPN .
„Marka CANYON jest obecna na naszym rynku od wielu lat, jednak do tej pory nie prowadziliśmy żadnych działań zwiększających jej rozpoznawalność w Polsce. Jest ona skierowana do młodego, aktywnego odbiorcy, który interesuje się nowymi technologiami, w tym również grami. W naszym przekonaniu doskonale wpisuje się w działania MZPN. Doceniamy działania Mazowieckiego ZPN, dlatego cieszymy się, że pierwsza akcja promocyjna marki CANYON będzie prowadzona we współpracy ze Związkiem” – powiedział Przemysław Wierzbicki, Prezes Zarządu ASBIS Poland.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
CH Focus zaprasza do dzielenia się dobrem – świąteczna akcja charytatywna
2025.12.12Dlaczego wszyscy będziemy chcieli jeździć elektrykami? Ekspert o przyszłości rynku motoryzacyjnego
2025.12.12Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji. Najnowsze narzędzie AI redefiniuje ich rolę i spycha umiejętności projektowe na dalszy plan. Komentarz ekspercki
2025.12.12SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
2025.12.12Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09





