

Marka Chapel Parket otworzyła pierwszy „Shop in Shop”
- Model „Shop in Shop” opiera się na koncepcji ścisłego wydzielenia produktów jednej marki lub jednego wytwórcy w przestrzeni handlowej - wyjaśnia Sebastian Kos, ekspert firmy Chapel Parket Polska, oferującej dębowe podłogi Chapel Parket. - Jak wskazuje sama nazwa, na terenie sklepu oferującego szereg produktów, powstała odrębna, stała ekspozycja, która obrazuje możliwości marki Chapel Parket. To pierwszy tego typu projekt prezentujący nasze podłogi i co nie mniej istotne - jedno z nielicznych zastosowań modelu „Shop in Shop” w całej branży - dodaje S. Kos.
Stworzona w łódzkim salonie DrewnoStyl ekspozycja marki Chapel Parket budzi skojarzenia ze stoiskami przygotowywanymi na targi branżowe. Porównanie to nie jest przypadkowe. - Bezpośrednią inspiracją był dla mnie pawilon prezentujący markę Chapel Parket na targach DOMOTEX w Hanowerze. Doszedłem do wniosku, że formuła wystawy, która zachwyca profesjonalistów z całego świata sprawdzi się także w moim sklepie - przyznaje Jarosław Ługowski, autoryzowany dystrybutor podłóg Chapel Parket, właściciel salonu DrewnoStyl.
„Shop in Shop”, tak jak stoisko budowane na DOMOTEX (jedną z najważniejszych imprez targowo-wystawienniczych), jest w całości wykonane z drewna i w niebanalny sposób prezentuje podłogi Chapel Parket. Jego twórcy nie poprzestali na tradycyjnych rozwiązaniach. Dla przykładu: stojaki z dużymi płytami ekspozycyjnymi - standardowe wyposażenie salonów sprzedaży podłóg Chapel Parket - to tylko element ekspozycji „Shop in Shop”. Pawilon jest mniejszy od stoiska znanego uczestnikom DOMOTEKSU mimo to, swoją kubaturą zdecydowanie przewyższa wiele ekspozycji dostępnych na najważniejszych wydarzeniach branżowych. „Shop in Shop” ma ponad 3 metry wysokości, 6 metrów szerokości i jest „głęboki” na 3 metry. Wszystkie jego powierzchnie zostały bardzo precyzyjnie zagospodarowane i zapełnione dębowymi elementami. Podłoga i większa część jednej ze ścian (łącznie 30 m kw.) są wyłożone klepkami - jodełką klasyczną i francuską. Pozostałe ściany są natomiast wypełnione 10 obrotowymi deskami, z których każda ma wysokości 3,2 m. Wewnątrz ustawiono z kolei 60 płyt ekspozycyjnych, które w sumie zajmują powierzchnię 40 m kw. Łącznie w pawilonie znajduje się zatem niemal 90 metrów kwadratowych dębowych elementów.
Posadzki Chapel Parket są tworzone na zamówienie - inwestorzy z dostępnych możliwości tworzą produkt odpowiadający ich potrzebom. „Shop in Shop” doskonale oddaję tę ideę. - Ekspozycja tego typu umożliwia ukazanie wszystkich poszczególnych wariantów; kolorów, faktur, czy sposobów wykończenia drewna. Inwestor może porównać poszczególne opcje i dobrze się im przyjrzeć. Najcenniejszy jest jednak metraż drewna, który mamy do dyspozycji. Drewno ukazuje wszystkie swoje walory dopiero gdy jest prezentowane na odpowiednich powierzchniach. W przypadku podłóg takie rozwiązanie jest niezastąpione - mówi J. Ługowski.
źródło: chapelparket/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





