

Marka Chapel Parket otworzyła pierwszy „Shop in Shop”
- Model „Shop in Shop” opiera się na koncepcji ścisłego wydzielenia produktów jednej marki lub jednego wytwórcy w przestrzeni handlowej - wyjaśnia Sebastian Kos, ekspert firmy Chapel Parket Polska, oferującej dębowe podłogi Chapel Parket. - Jak wskazuje sama nazwa, na terenie sklepu oferującego szereg produktów, powstała odrębna, stała ekspozycja, która obrazuje możliwości marki Chapel Parket. To pierwszy tego typu projekt prezentujący nasze podłogi i co nie mniej istotne - jedno z nielicznych zastosowań modelu „Shop in Shop” w całej branży - dodaje S. Kos.
Stworzona w łódzkim salonie DrewnoStyl ekspozycja marki Chapel Parket budzi skojarzenia ze stoiskami przygotowywanymi na targi branżowe. Porównanie to nie jest przypadkowe. - Bezpośrednią inspiracją był dla mnie pawilon prezentujący markę Chapel Parket na targach DOMOTEX w Hanowerze. Doszedłem do wniosku, że formuła wystawy, która zachwyca profesjonalistów z całego świata sprawdzi się także w moim sklepie - przyznaje Jarosław Ługowski, autoryzowany dystrybutor podłóg Chapel Parket, właściciel salonu DrewnoStyl.
„Shop in Shop”, tak jak stoisko budowane na DOMOTEX (jedną z najważniejszych imprez targowo-wystawienniczych), jest w całości wykonane z drewna i w niebanalny sposób prezentuje podłogi Chapel Parket. Jego twórcy nie poprzestali na tradycyjnych rozwiązaniach. Dla przykładu: stojaki z dużymi płytami ekspozycyjnymi - standardowe wyposażenie salonów sprzedaży podłóg Chapel Parket - to tylko element ekspozycji „Shop in Shop”. Pawilon jest mniejszy od stoiska znanego uczestnikom DOMOTEKSU mimo to, swoją kubaturą zdecydowanie przewyższa wiele ekspozycji dostępnych na najważniejszych wydarzeniach branżowych. „Shop in Shop” ma ponad 3 metry wysokości, 6 metrów szerokości i jest „głęboki” na 3 metry. Wszystkie jego powierzchnie zostały bardzo precyzyjnie zagospodarowane i zapełnione dębowymi elementami. Podłoga i większa część jednej ze ścian (łącznie 30 m kw.) są wyłożone klepkami - jodełką klasyczną i francuską. Pozostałe ściany są natomiast wypełnione 10 obrotowymi deskami, z których każda ma wysokości 3,2 m. Wewnątrz ustawiono z kolei 60 płyt ekspozycyjnych, które w sumie zajmują powierzchnię 40 m kw. Łącznie w pawilonie znajduje się zatem niemal 90 metrów kwadratowych dębowych elementów.
Posadzki Chapel Parket są tworzone na zamówienie - inwestorzy z dostępnych możliwości tworzą produkt odpowiadający ich potrzebom. „Shop in Shop” doskonale oddaję tę ideę. - Ekspozycja tego typu umożliwia ukazanie wszystkich poszczególnych wariantów; kolorów, faktur, czy sposobów wykończenia drewna. Inwestor może porównać poszczególne opcje i dobrze się im przyjrzeć. Najcenniejszy jest jednak metraż drewna, który mamy do dyspozycji. Drewno ukazuje wszystkie swoje walory dopiero gdy jest prezentowane na odpowiednich powierzchniach. W przypadku podłóg takie rozwiązanie jest niezastąpione - mówi J. Ługowski.
źródło: chapelparket/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Skuteczna nauka do LDEK, LEK i PES z examed.pl
2025.05.06Coś ruszy się w budownictwie? 30% firm prognozuje większą sprzedaż, 27% będzie więcej inwestować
2025.05.06Mostostal startuje ze sprzedażą III etapu Rezydencji Zegrze
2025.05.06G City Europe wzmacnia dział rozwoju – Piotr Myszka obejmuje stanowisko Head of Development
2025.05.05Wymarzona premiera. Nowa marka Koots triumfuje w German Design Award 2025
2025.05.05Ekoinbud po raz trzeci z Pomorską Nagrodą Jakości
2025.04.30Nowa kampania OKNOPLAST – na co stawia marka w tej komunikacji
2025.04.30Barometr EFL wskazuje na stabilne nastroje MŚP. Ale to może nie potrwać już długo
2025.04.30Edyta Kuczys nowym dyrektorem sprzedaży w Grupie Opteamic
2025.04.29