

Marka Effector laureatem programu “Ekskluzywna Stolarka VIP”
To miłe wyróżnienie, że w gronie ekskluzywnych wyrobów stolarki otworowej znalazły się dwa produkty z naszej oferty – zauważył Paweł Arabas. – Okiennice Toscana Effect są wykonane z wysokiej jakości profili aluminiowych oraz okuć i cieszą się popularnością wśród inwestorów. Z kolei drzwi tarasowe Eden to wyrób debiutujący w naszym portfolio, a otrzymane wyróżnienie na pewno zostanie dostrzeżone – podsumował Paweł Arabas.
10 czerwca br. w hotelu Westin w Warszawie, odbyła się uroczysta gala programu “Ekskluzywna Stolarka VIP”. Podczas spotkania wręczono pamiątkowe statuetki przedstawicielom najlepszych producentów stolarki otworowej oraz uhonorowano salony sprzedaży tej branży. Firma Effector otrzymała podczas tego wydarzenia aż dwa tytuły laureata. W czasie tegorocznej gali konkursu „Ekskluzywna Stolarka VIP” firma Effector otrzymała nagrodę za okiennice aluminiowe Toscana Effect oraz drzwi tarasowe Eden Effect. Okiennica Toscana to produkt dedykowany inwestorom, którym zależy podkreśleniu charakteru i unikalnego stylu budynku. Ma on jednocześnie wiele walorów praktycznych: chroni wnętrza przed hałasem, nieproszonymi gośćmi oraz niesprzyjającymi czynnikami atmosferycznymi. Drugie trofeum producent otrzymał za drzwi tarasowe Eden. Ten wyrób jest zgodny z ostatnimi trendami wnętrzarskimi i budowlanymi w zakresie komfortowych przeszkleń wysokiej jakości. Nagrody w imieniu marki Effector odebrał Paweł Arabas, product manager w firmie Effector S.A.
źródło: effector/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





