

mat. pras.
Marka Hama z nagrodą Konsumencki Lider Jakości 2022 w kategorii Stacje pogody
Firma została wyróżniona brązowym godłem w głosowaniu, będącym ogólnopolskich badaniem poszczególnych produktów, usługi i marek. W tym roku przebadano opinie prawie 15 tys. konsumentów, tworząc wiarygodne spektrum praktycznie wszystkich segmentów rodzimego rynku.
Konsumencki Lider Jakości to coroczne podsumowanie ogólnopolskich badań rynku. W br. przeprowadzono je na próbie prawie 15 tysięcy konsumentów, gruntownie przepytanych w ankiecie online, jak i na żywo. Projekt ma za zadanie w wierny sposób jednoznacznie wskazać liderów jakości w kilkuset (!) kategoriach asortymentowych. Laureat może zarazem liczyć na otrzymanie szeregu odpowiedzi na temat zakupowych motywacji polskiego konsumenta.
Za nami już 11 edycja programu. Jest on organizowany na łamach „Dziennika Gazety Prawnej” w „Strefie Gospodarki” – niezależnym, specjalnym dodatku do tego tytułu prasowego. Podstawowym efektem projektu jest sporządzenie raportu, będącego rankingiem produktów i usług uznawanych za najlepsze jakościowo na rynku. Dostarcza szerokiej wiedzy o tym, jak na bieżąco zmieniają się preferencje konsumentów i ich przekonania odnośnie do jakości produktów. Wypowiedzi respondentów są wykorzystywane do analiz segmentacyjnych, które w kolejnych edycjach pokazują zmiany na miejscu lidera jakości. O przyznaniu nagrody decydują takie czynniki jak m.in. dostępność produktu, cena, jakość oraz design (w tym opakowania).
Marka Hama może się pochwalić przyznaniem brązowego godła Konsumencki Lider Jakości 2022 w kategorii Stacje Pogody. Tak wysoką pozycję zawdzięcza szerokiej ofercie 16 modeli stacji pogodowych o różnej rozpiętości cenowej, dostosowanych do potrzeb każdego. Z takim urządzeniem na biurku lub parapecie zawsze możemy liczyć na precyzyjną prognozę aury ze sporym wyprzedzeniem w oparciu o dane od autentycznych meteorologów. W ten sposób już nigdy pogoda nas nie zaskoczy, co może mieć szczególne znaczenie podczas planowania letniego urlopu.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Rynek outsourcingu call center urośnie do 200 mld dolarów w 2032 roku
2025.12.04Polska zyskuje na znaczeniu w Europie: Jacek W. Kulig wybrany na kolejną kadencję w EAE
2025.12.04Premiera: Mega S.A. z butikową kamienicą w gdyńskim Parku Centralnym
2025.12.04Matexi Polska kontynuuje współpracę ze Stowarzyszeniem „Serduszko dla Dzieci”
2025.12.04Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03





