

MSC Awards Poland 2023
Mars z prestiżową nagrodą Top Brand Pet Food w konkursie MSC Awards Poland 2023
Marine Stewardship Council (MSC) podsumowała 10 lat działalności w Polsce i przyznała nagrody podmiotom, które w ciągu ostatniej dekady wyróżniły się największym zaangażowaniem w rozwój Programu MSC w naszym kraju. Firma Mars Polska zdobyła tytuł Top Brand Pet Food za wieloletnie działania na rzecz zrównoważonego rybołówstwa.
Organizacja pozarządowa Marine Stewardship Council (MSC) działa w Polsce od 2013 roku. W tym czasie wielkość produkcji przetwórstwa rybnego w naszym kraju wzrosła o ponad 38%[1], a sprzedaż certyfikowanych produktów zaliczyła blisko 14-krotny wzrost[2]. Wraz z rozwojem branży zmieniała się również świadomość dotycząca wpływu rybołówstwa na planetę i ekosystemy morskie. Organizacja nie tylko przyznaje certyfikaty MSC produktom, które zawierają ryby pochodzące z identyfikowalnego, zrównoważonego źródła, ale też co roku nagradza najbardziej zaangażowane organizacje i osoby w konkursie MSC Awards. W tym roku MSC, obchodząc 10-lecie działalności w Polsce, przyznała nagrody polskim podmiotom.
MSC Awards po raz pierwszy w Polsce
MSC Awards to prestiżowe nagrody, przyznawane od lat firmom i instytucjom m.in. w Wielkiej Brytanii, Australii, USA czy Hiszpanii, które wyróżniają się szczególnym zaangażowaniem na rzecz zrównoważonego korzystania z zasobów morskich. 7 września br., podczas jubileuszowej Gali 10-lecia MSC w Polsce, nagrody te po raz pierwszy w historii konkursu zostały przyznane także podmiotom z Polski, honorując ich wybitne osiągnięcia i wyniki w zakresie zrównoważonego rybołówstwa w całym spektrum biznesowym w Polsce w ciągu ostatniej dekady oraz zaangażowanie w rozwój Programu MSC w naszym kraju.

Mars Polska najlepszą marką w kategorii pet food w Polsce
Firma Mars Polska została laureatem nagrody MSC Awards Poland 2023 zdobywając tytuł Top Brand Pet Food za wieloletnie zaangażowanie w zrównoważone rybołówstwo, w tym posiadanie produktów SHEBA™ ze znakiem MSC, wdrażanie kompleksowej polityki i komunikacji dotyczącej odpowiedzialnego pozyskiwania ryb oraz zobowiązanie do kontynuowania i zwiększania asortymentu produktów z wykorzystaniem ryb z certyfikatem MSC.
– Świat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna się od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj. Czujemy się zobowiązani do wspierania pozytywnych zmian na rzecz ludzi, zwierząt i naszej planety. Kontynuujemy naszą podróż w kierunku zrównoważonego pozyskiwania ryb i jesteśmy dumni, że MSC uznało firmę Mars za odpowiedzialnego producenta jedzenia dla zwierząt domowych i doceniło nas nagrodą Top Brand Pet Food. Dzięki współpracy z organizacjami takimi jak MSC chcemy inspirować cały ekosystem pet care do wprowadzania zmian pomagających chronić morza i oceany, promować odpowiedzialne praktyki, a także wzmacniać świadomość, że zrównoważona przyszłość rybołówstwa jest nie tylko możliwa, ale wręcz niezbędna – mówi Marzena Ignaczak, Dyrektor ds. Korporacyjnych w Mars Polska.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.msc.org/pl/10-lat oraz na www.mars.pl
[1] Wielkość produkcji przetwórstwa rybnego w 2012 r. wynosiła 423,2 tys. ton (Rynek Ryb Nr 22/2014, IERIGŻ, str. 25), a w 2022 r. szacowana była na 584,3 tys. ton (Rynek Ryb Nr 33/2022, IERIGŻ, str. 26).
[2] Porównanie wolumenu sprzedaży certyfikowanych produktów MSC w Polsce w latach 2012 (1664 ton rocznie) i w 2022 (23182 ton rocznie). Dane Marine Stewardship Council.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02










