

Meble Antado na targach ISH 2015
Antado był jednym z wystawców zakończonych właśnie międzynarodowych targów ISH 2015 we Frankfurcie nad Menem. Na ekspozycji polskiego producenta mebli łazienkowych znalazło się aż 9 nowych kolekcji. Wszystkie łączy atrakcyjne wzornictwo i funkcjonalne rozwiązania użytkowe.
Targi ISH od kilkudziesięciu lat są największą międzynarodową imprezą wystawienniczą w branży sanitarnej, klimatyzacji i ogrzewania. To miejsce pełne inspiracji gdzie rodzą się nowe trendy, stąd też termin targów ISH jest ważnym punktem w kalendarzu każdego producenta wyposażenia łazienek. W tym roku targi odbywały się w dniach 10-14 marca, wzięło w nich udział ponad 2400 wystawców, w tym blisko stu pochodziło z Polski. Polska odgrywała w tegorocznej edycji szczególną rolę, ponieważ nasz kraj był partnerem targów. Wśród wystawców obecna była również firma Antado – polski producent mebli łazienkowych. Na eleganckiej, minimalistycznej ekspozycji estetyką nawiązującej do nowego logo, firma zaprezentowała 9 nowych kolekcji mebli. Wszystkie są autorskimi koncepcjami Antado, a ich wspólnym mianownikiem jest nowoczesny styl i wysoka jakość. Szczególnym zainteresowaniem klientów odwiedzających stoisko firmy na targach ISH cieszyły się szuflady z organizacją, czyli z praktycznymi przegródkami na drobiazgi, które pozwalają na uporządkowanie trzymanych tam rzeczy. W szuflady z organizacją zostały wyposażone między innymi szafki podumywalkowe z nowej kolekcji Grande.
[[[zdjecie,191,duze]]]
- Gościom odwiedzającym nasze stoisko bardzo podobały się również rozwiązania bezuchwytowego otwierania mebli – mówi obecna na targach ISH Gabriela Kutysz, Export Supervisor Antado. - W kilku nowych kolekcjach tradycyjne uchwyty zastąpiliśmy frezem, podcięciem rantu szafki lub systemem push-to-open. Brak uchwytu podkreśla formę mebla i nadaje estetycznej czystości. Czarnym koniem targowej ekspozycji Antado okazała się kolekcja Wave. Design serii oparty został na motywie fali, której wzór pojawia się na frontach mebli oraz na rancie ceramicznej umywalki. W skład serii Wave wchodzą dwie szafki pod umywalkę (80 i 100 cm) oraz regał wysoki. Niewykluczone, że wkrótce pojawi się w niej również – zgodnie z sugestiami klientów – szafka nadumywalkowa. Meble dostępne w trzech atrakcyjnych wariantach kolorystycznych: biały połysk, szary mat i grafit mat. Zestaw można wzbogacić o podświetlane lustro LED. Klienci odwiedzający ekspozycję Antado dużo uwagi poświęcali również zestawom mebli z umywalkami nablatowymi (Susanne czy Combi) oraz seriom z umywalkami zintegrowanymi. Sporo emocji budziła też kolekcja Rustic utrzymana w stylu retro, w której fronty zostały ozdobione delikatną ramką i stylowym chromowanym uchwytem. Jak zapowiada producent, kolekcja dostępna będzie w wersji podwieszanej lub ze stylizowanymi nóżkami. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z frekwencji – podsumowuje Gabriela Kutysz. - Stoisko Antado odwiedziło wiele firm zainteresowanych meblami łazienkowymi. Najwięcej odwiedzających przyjechało z Niemiec i Wielkiej Brytanii, ale nie zabrakło też gości z tak dalekich zakątków świata jak Egipt czy Kuwejt. Nowe kolekcje przyjechali też obejrzeć nasi kluczowi klienci z kraju. Zaprezentowane na targach ISH kolekcje już wkrótce trafią do bieżącej oferty Antado.
źródło: antado/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02






