

Media Markt Tour 2014 odwiedziło ponad 140 tysięcy osób
Wydarzenia / 2014.10.14
11 października w Nowym Dworze Mazowieckim zakończyła się trasa promocyjna sieci Media Markt pod hasłem „Media Markt Tour 2014”. Przemierzając blisko 7000 kilometrów mobilny market odwiedził 67 miast w całej Polsce. Podczas tournée mieszkańcy mogli zapoznać się z najnowszymi trendami na rynku elektroniki użytkowej, a także skorzystać ze specjalnych stref relaksu i rozrywki.
Rozpoczęta w maju bieżącego roku kampania promocyjna „Media Markt Tour 2014”, to odpowiedź lidera polskiego rynku sprzedaży RTV i AGD na potrzeby konsumentów mniejszych miejscowości, w których dostęp do najnowszych technologii jest często ograniczony. Mobilne miasteczko przygotowane przez Media Markt zachęcało potencjalnych klientów do wizyty w najbliższym sklepie stacjonarnym marki oraz zapoznania się z ciekawą ofertą, składającą się z ponad 100 000 produktów dostępnych w sklepie internetowym mediamarkt.pl .
Przejazd truckiem po kraju to nasza pierwsza tego typu kampania promocyjna i dotychczas jedyna taka w Polsce. Dotarliśmy do każdego z 16 województw. Organizowane przez nas spotkania cieszyły się dużym zainteresowaniem mieszkańców. Mobilny market zaopatrzony w najnowszą elektronikę to świetne rozwiązanie, dzięki któremu mogliśmy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Odwiedzający mieli możliwość zapoznania się z marką, przetestowania najciekawszych nowinek technologicznych, dokonać zakupu gier, muzyki, filmów, jak również skorzystać z porady kompetentnych doradców – powiedział Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt.
Starsi uczestnicy spotkania chętnie korzystali ze stref audio i relaksu. Mieli również okazję do sprawdzenia swoich umiejętności piłkarskich i wygrania nagród, strzelając do bramki Media Markt. Próbę podjęło ponad 20 000 osób. Dla młodzieży przygotowano strefy gier komputerowych, a także przestrzeń dedykowaną rozrywce, gdzie można było spróbować swoich sił w grach zręcznościowych. Ponadto dużym powodzeniem cieszyły się strefy urządzeń przenośnych – smartfonów, tabletów i laptopów, które przykuwały uwagę modnym designem i funkcjonalnością. Na najmłodszych czekały ciekawe gry i zabawy.
żródło:mm/ib.pl
Najnowsze aktualności
Nieruchomości
Nonko nowym najemcą w MLP Wrocław
2025.11.06Wydarzenia
Świat Connect w CH Focus Bydgoszcz – 4 dni kreatywnej zabawy dla całej rodziny! Łączymy świat zabawy i wyobraźni
2025.11.05Wydarzenia
Magia świąt na scenie w G City Targówek! Świąteczne spektakle i kreatywne warsztaty dla najmłodszych
2025.11.05Finanse
Finanse i technologie z najwyższym wynikiem Barometru AI, HoReCa i zdrowie z największym spadkiem nastrojów
2025.11.04Wiadomości
Pojazdy Lime dostępne także w sezonie jesienno-zimowym
2025.11.04Nieruchomości
Matexi Polska odsłania architektoniczne oblicze Żelaznej 54
2025.11.04Wydarzenia
K-Content Expo Poland: ponad 30 firm z koreańskiej branży kreatywnej szuka partnerów biznesowych w Polsce
2025.11.03Wiadomości
Sharp Europe konsoliduje i repozycjonuje swoją markę pod hasłem: „One Sharp” Digital Experience.
2025.11.03Wydarzenia
Weekend pełen magii i radości w CH Biała
2025.11.03





