informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Merlin.pl zwiększa asortyment i rozwija sieć punktów odbioru

Merlin.pl zwiększa asortyment i rozwija sieć punktów odbioru

Technologie / 2014.09.15

Sklep internetowy Merlin.pl poszerza swoją ofertę o nowe działy produktowe - Moda oraz Wszystko dla zwierząt. Dzięki systematycznemu zwiększaniu asortymentu, klienci Merlin.pl mogą już wybierać spośród ponad 400 tys. produktów. Równolegle e-sklep rozwija usługi związane z logistyką zamówień.

Dział Moda w Merlin.pl to obecnie ponad 60 tys. produktów znanych marek odzieżowych i obuwniczych tj. Tommy Hilfiger, Ecco czy Clarks. Asortyment będzie jednak sukcesywnie rozwijany – do końca roku klienci mogą się spodziewać powiększenia produktów z działu Moda o ok. 150%. Drugą nową kategorią produktów w Merlin.pl są artykuły dla domowych pupili, a wśród nich taki asortyment, jak: karma, akcesoria, środki pielęgnacyjne, zabawki. Kupujący mogą wybierać spośród niemal 70 marek, m.in. Royal Canin, Eukanuba, Felix czy Selecta. Obecnie w ofercie jednego z najstarszych sklepów internetowych znajduje się również m.in. elektronika, sprzęt RTV/AGD, asortyment z działu sport i turystyka, kosmetyki, zegarki i biżuteria, gry czy oferty z działu Kultura (książki, film, muzyka), od których zaczynał Merlin.pl.

– Kontynuujemy strategię rozwoju sklepu jako multistore’u sukcesywnie zwiększając liczbę dostępnych produktów oraz działów. – mówi Marcin Zduńczyk, dyrektor sprzedaży i marketingu w Merlin.pl. – Dzięki udostępnieniu nowych kategorii we wrześniu, asortyment sklepu zwiększył się aż o 20%, a tym samym klienci mogą wybierać spośród ponad 400 tys. produktów. W najbliższych miesiącach zakładamy konsekwentne poszerzanie naszej oferty o nowe działy – dodaje Marcin Zduńczyk.

Rośnie popularność bezpłatnych punktów odbioru Merlin.pl rozwija również sieć stacjonarnych punktów odbioru zamówień. W sierpniu, m.in. w Szczecinie i Wrocławiu, zostały uruchomione nowe punkty zlokalizowane w sklepach partnerskiej sieci Małpka Express, dzięki czemu obecnie funkcjonuje już ich blisko 160.

– Nasze punkty znajdują się w dobrze skomunikowanych miejscach, łatwo dostępnych w drodze do domu lub pracy – informuje Waldemar Rybarczyk, Dyrektor Pionu Operacyjnego Merlin.pl. -Nie wszyscy kupujący przez Internet chcą korzystać z dostawy kurierskiej lub poczty, gdyż wygodniej jest im odebrać zamówienie na własną rękę, w dogodnym czasie i miejscu. Ważne jest również, że wybierając odbiór własny, nie ponosimy kosztów dostawy i mamy też możliwość zapłaty na miejscu, kartą lub gotówką – dodaje W. Rybarczyk.

Dzięki dynamicznej ekspansji i promocji tej formy bezpłatnego odbioru, zaledwie w ciągu 3 miesięcy (porównanie stanu z maja do sierpnia) liczba paczek odbieranych w sieci Małpka Express wzrosła ośmiokrotnie. Natomiast w porównaniu do stanu sprzed pół roku, do punktów odbioru Merlin.pl w sieci Małpka Express wysyła się obecnie aż 16 razy więcej zamówień. Nowe punkty odbioru stacjonarnego powstają również we współpracy z siecią Kolporter. Obecnie działa już niemal 30 takich punktów zlokalizowanych na terenie Warszawy, kolejne zostaną uruchomione w najbliższym czasie również w Lublinie. Równolegle z rozwojem stacjonarnych punktów odbioru trwają testy własnej dostawy kurierskiej pod nazwą Kurier Merlina – zamiast standardowych kilkunastu zł za tego typu usługę, klienci płacą jedyne 4,99 zł. Obecnie z Kuriera Merlina korzystają zamawiający z terenu Warszawy i Poznania.

źródło: merlin.pl/informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe