

MiTAC rozpoczyna współpracę z Subaru
Znany producent aut, Subaru rozpoczął współpracę z właścicielem marek Mio i Magellan. Współpraca obejmuje dotyczyć będzie nawigacji SmartGPS, które zostaną wykorzystane we wszystkich nowych samochodach Subaru wyposażonych w system Starlink.
Ogłoszona niedawno współpraca między właścicielem marek Mio oraz Magellan a Subaru wchodzi w życie. Na jej mocy wszystkie nowe samochody wyposażone w system Subaru Starlink wykorzystujące Smart Access™ od firmy Clarion będą korzystały z usługi Magellan SmartGPS. Oznacza to, że SmartGPS staje się oficjalną nawigacją wykorzystującą synchronizację w chmurze dla Subaru.
Subaru Starlink dostępne jest zarówno dla telefonów z systemami iOS oraz Android, a po zainstalowaniu daje kierowcy dostęp do sterowania wybranymi aplikacjami za pomocą panelu dotykowego zamontowanego na desce rozdzielczej. Dzięki współpracy obu producentów pośród tych aplikacji znajdzie się również nawigacja od MiTAC.
Nawigacja SmartGPS
Magellan SmartGPS to aplikacja nawigacyjna przeznaczona na telefony komórkowe z systemami operacyjnymi iOS oraz Android. To w pełni funkcjonalna nawigacja wykorzystująca także komunikaty głosowe i szereg innych funkcji popularnych w tego typu aplikacjach. Dzięki rozwiązaniom typu „connected car” będzie ona współpracować z Subaru Starlink, co umożliwi pełną kontrolę nad aplikacją za pomocą auta.
„Marka Magellan jest zaszczycona, że nasze rozwiązanie SmartGPS zostało wybrane przez Subaru, producenta słynącego ze stosowania innowacyjnych rozwiązań, jako oficjalna nawigacja dla usługi Subaru Starlink” – komentuje Pierre Parent, CEO marki Magellan. – „Wszyscy jesteśmy pewni, że współpraca naszych dwóch firm będzie owocna” – dodaje.
Nawigacja SmartGPS dla Subaru będzie wykorzystywać zaawansowane rozwiązania z dziedziny przekazywania map za pomocą chmury. Dzięki temu kierowcy Subaru zawsze będą korzystać z najbardziej aktualnych dostępnych map .
„Marka Magellan była świetnym partnerem podczas całego procesu przygotowywania SmartGPS do współpracy z platformą Subaru Starlink” – komentuje Allen H. Gharapetian, Wicedyrektor ds. Marketingu oraz Planowania Strategicznego z firmy Clarion America. – „Dla naszych klientów, takich jak Subaru dostarczamy tylko najwyższej klasy innowacyjne rozwiązania. Dlatego jesteśmy pewni, że aplikacje Magellan SmartGPS będą świetnym dodatkiem do platformy Subaru Starlink, zasilanej przez Smar Access od Clarion” – dodaje.
źródło: mitac/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





