

MODECOM głównym sponsorem eventu DISTREE EMEA 2016 w Monako
Oficjalny Partner Reprezentacji Polski w piłce nożnej, po raz kolejny została Głównym, Platynowym Sponsorem odbywającego się corocznie Europejskiego Spotkania Dystrybutorów DISTREE EMEA.
W rozpoczętej w dniu 24.02.2016 imprezie swój udział zapowiedziało ponad 1000 menadżerów najwyższego szczebla z branży IT z ponad 80 krajów Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
W trakcie trwającego trzy dni prestiżowego eventu jego Główny Sponsor – firma MODECOM zaprezentuje szereg zaawansowanych technologicznie, innowacyjnych urządzeń. Wśród prezentowanych przez firmę MODECOM produktów znajdują się m.in. nowoczesne gogle do wirtualnej rzeczywistości, mini komputery, akcesoria dla graczy oraz wiele ciekawych i innowacyjnych rozwiązań.
Distree EMEA jest jednym z najważniejszych corocznych wydarzeń w branży IT. Uczestnicy tej imprezy to najbardziej znani, opiniotwórczy menadżerowie z branży nowych technologii. W ciągu trzech dni odbywa się kilka tysięcy spotkań, warsztatów oraz prezentacji podczas których uczestnicy wymieniają swoje doświadczenia, nawiązują nowe relacje biznesowe i poszerzają swoją wiedzę z dziedziny nowych technologii. Jednym z kluczowych punktów tegorocznej edycji DISTREE EMEA będzie wystąpienie Krzysztofa Wójciaka – Dyrektora Zarządzającego MODECOM – poświęcone wpływowi nowych technologii na naszą codzienność.
źródło: modecom/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





