![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Monika Młynarczyk nowym dyrektorem marketingu w firmie WIŚNIOWSKI](/uploads/nowosci/zdjecie/d/9cf85c62fd4180fc5e4652e2c3487c367b2ce61a.jpeg)
Monika Młynarczyk nowym dyrektorem marketingu w firmie WIŚNIOWSKI
Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.
Monika Młynarczyk związana jest z firmą WIŚNIOWSKI od marca 2022 roku. Początkowo kierowała zespołem trade marketingu, by od listopada 2023 roku objąć funkcję dyrektora marketingu. Od blisko 11 lat zarządza zespołami wspierającymi efektywność i rozwój sieci sprzedaży.
Nowa dyrektor marketingu będzie odpowiedzialna za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty WIŚNIOWSKI. Ceni gruntowny insight i analityczne podejście, koncentruje się na holistycznym podejściu do marketingu, rozwoju skutecznych narzędzi wsparcia sprzedaży oraz budowaniu trwałych relacji w biznesie. Jak sama podkreśla, zespół stanowi dla niej największą siłę napędową w zarządzaniu projektami, doceniając jego zaangażowanie i współpracę jako klucz do sukcesu firmy.
W latach 2008-2022 pracowała w spółce LEK-AM, gdzie m.in. kierowała zespołem odpowiedzialnym za współpracę z sieciami aptecznymi i realizację kontaktów promując takie marki jak m.in. Melatonina Lek-Am i Maglek B6 czy Zatogip.
– Jestem dumna, że mogę poprowadzić w przyszłość zespół marketingu WIŚNIOWSKI, kontynuując strategię rozwoju firmy na europejskich rynkach – podkreśla Monika Młynarczyk, absolwentka programu Executive MBA.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Poznajcie Mistrzów ESG w Logistyce 2024!
2024.06.24E-hulajnogi Lime wracają nad polskie morze
2024.06.24Praca w branży deweloperskiej – możliwości, kariera, zarobki?
2024.06.22Łódzka oferta mieszkaniowa dla rodzin z dziećmi – którą dzielnicę wybrać?
2024.06.22Dlaczego warto budować różnorodne zespoły na produkcji?
2024.06.21Ojciec to też rodzic, ale pracodawcy o tym zapominają – wynika z nowego raportu CVeasy.pl
2024.06.21Grupa Echo-Archicom rozpoczyna budowę inwestycji WITA. To pierwszy krakowski projekt w formacie destination
2024.06.20Tikkurila i Beckers organizują cykl bezpłatnych porad designera
2024.06.20Marelli wybiera TomTom, aby ulepszyć rozwiązania informacyjno-rozrywkowe w pojazdach
2024.06.20![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)