

Mop Easy Wring & Clean TURBO marki Vileda nagrodzony
W XI edycji Konkursu Przebój Rynku FMCG mop Easy Wring & Clean TURBO marki Vileda zdobył nagrodę główną w kategorii: Akcesoria do sprzątania. Jeden z flagowych mopów Viledy został wysoko oceniony przez detalistów i tym samym otrzymał tytuł „PRZEBÓJ rynku FMCG 2018”.
Niezawodny przy usuwaniu uporczywych zabrudzeń mop obrotowy Easy Wring & Clean TURBO z ulepszoną nakładką czyszczącą z mikrofibry to prosty patent na idealnie czyste podłogi. Model wyposażony jest w nowoczesne wiadro z innowacyjnym mechanizmem, który pozwala precyzyjnie odwirować końcówkę mopa.
Wyróżnienia przyznawane są co roku przez miesięcznik handlu detalicznego „Życie Handlowe”. O renomie plebiscytu, jego rzetelności oraz obiektywnym charakterze świadczy stale rosnąca liczba zgłaszanych produktów. Konkurs przeprowadzany jest w dwóch etapach. W pierwszym etapie jury konkursowe, złożone z profesjonalistów branży, ocenia produkty według kryteriów: opakowanie produktu, adekwatność ceny do jakości, innowacyjność produktu, wsparcie sprzedaży, dostępność produktu. Następnie wytypowane przez jurorów produkty zyskały nominacje do drugiego etapu, w którym głosy oddawali przedstawiciele handlu detalicznego.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





