

MyKronoz w Impakcie
Impakt, dystrybutor akcesoriów i elektroniki użytkowej wprowadził do sprzedaży kolekcje smartwatchy marki MyKronoz. W ofercie znalazły się m. in. nowe modele skierowane specjalnie dla kobiet oraz kolekcja przeznaczona dla aktywnych użytkowników smartfonów.
„W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie „elektroniczną galanterią” zdecydowaliśmy się wprowadzić do oferty szeroką gamę smartwatchy, które oferują większą swobodę i poprawiają bezpieczeństwo podczas korzystania ze smartfonów. Dzięki zróżnicowanej ofercie nasz klient otrzymuje możliwość szerokiego wyboru nowoczesnych i funkcjonalnych produktów ze szwajcarskim znakiem jakości”, komentuje Bartosz Pawełka, Product Manager w firmie Impakt.
Pierwsze modele jakie trafiły do sprzedaży są skierowane m.in. dla kobiet. Seria ZeBracelet2 oprócz wielu funkcjonalnych rozwiązań oferuje ciekawy design, który swoim wyglądem przypomina bardziej element biżuterii niż elektroniczny zegarek. W ofercie znalazła się również kolekcja dla użytkowników chcących zadbać o swoją kondycję fizyczną. ZeFit dzięki wbudowanemu sensorowi monitoruje aktywność ruchową, informuje o ilości snu, czy spalonych kaloriach. Dzięki dodatkowej aplikacji, bardziej ambitni użytkownicy mogą ustanawiać sobie sportowe cele i realizować je w oparciu o wirtualnego trenera.
„Postępująca cyfryzacja życia sprawia, że na rynku pojawiają się innowacyjne produkty, które ułatwiają korzystanie z nowoczesnych narzędzi komunikacji. Niewątpliwie takimi rozwiązaniami są smartwatche MyKronoz, które podnoszą komfort użytkowania i zmieniają kulturę komunikacji w naszym codziennym życiu”, powiedział Sławomir Wiaderek, Country Manager w firmie MyKronoz” .
źródło: mykronoz/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Grudzień w CH Focus to czas pełen pomysłów na prezenty! Świąteczny jarmark rękodzieła i giełda winyli
2025.12.08Dlaczego silniki ciężarówek wytrzymują większe przebiegi niż te w autach osobowych? Odpowiadają eksperci IVECO i PETRONAS
2025.12.08Widzieć sercem, działać razem – Samsung obchodzi Dzień Wolontariusza
2025.12.05Waterdrop oficjalnym partnerem turnieju Australian Open 2026
2025.12.05Rynek outsourcingu call center urośnie do 200 mld dolarów w 2032 roku
2025.12.04Polska zyskuje na znaczeniu w Europie: Jacek W. Kulig wybrany na kolejną kadencję w EAE
2025.12.04Premiera: Mega S.A. z butikową kamienicą w gdyńskim Parku Centralnym
2025.12.04Matexi Polska kontynuuje współpracę ze Stowarzyszeniem „Serduszko dla Dzieci”
2025.12.04Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03





