

Najlepsze łódzkie marki zaprezentują się światu. BiznesUp! design made in Poland już w maju!
W jaki sposób sprzedawać swoje produkty za granicą i jak skutecznie je promować? Co wyróżnia polski design – z czego powinniśmy być dumni, a nad czym musimy jeszcze pracować? Co stanowi klucz do sukcesu w działaniu na rynkach zagranicznych? Na te i wiele innych pytań odpowiedź znajdziemy 24 i 25 maja 2018 roku podczas dwudniowego forum BiznesUp! design made in Poland, które odbędzie się na terenie Art_Inkubatora podczas Łódź Design Festival. W ramach wydarzenia, jury złożone z ekspertów branży wzorniczej wybierze 40 marek, których produkty będą promować polski design na arenie międzynarodowej, a to za sprawą wyjątkowej wystawy PolishUp, autorstwa Agnieszki Jacobson-Cieleckiej i Pawła Grobelnego.
BiznesUp! design made in Poland to wydarzenie będące częścią międzynarodowego projektu, adresowanego do projektantów i architektów, a także dystrybutorów produktów i usług z branży projektowej. Głównym celem wydarzenia jest skupienie najbardziej cenionych twórców, współczesnego designu, których produkty będą promować rodzime wzornictwo wśród polskich i zagranicznych odbiorców.
- Warsztaty i panele dyskusyjne na BiznesUp!
Dwudniowa formuła wydarzenia pozwoli na podjęcie dyskusji na temat kondycji branży projektowej w Polsce, a także jej pozycji na rynkach: niemieckim, brytyjskim i skandynawskim. Ponadto, uczestnicy BiznesUp! będą mieli okazję wziąć udział w warsztatach i debatach, prowadzonych przez międzynarodowych ekspertów branży designu, na temat wyzwań oraz barier związanych z wejściem lub obecnością swoich produktów na rynkach zagranicznych, a także wymienić się wiedzą z doświadczonymi markami.
- Za wiele nie możemy jeszcze zdradzić, ale w tym roku forum BiznesUp! design made in Poland nakierowane będzie na tematy związane z eksportem produktów polskich marek za granicę, a także procedurami jakich trzeba dopełnić, aby na tych rynkach się znaleźć. Skupimy się przede wszystkim na Wielkiej Brytanii, Niemczech i Skandynawii, z racji potencjału ekonomicznego i wielowiekowej tradycji wzorniczej tych krajów. Nie zabraknie również rozmów o najnowszych trendach w polskim i światowym wzornictwie. Jednym z założeń projektu jest zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej województwa łódzkiego poprzez promowanie najbardziej obiecujących polskich marek. Działania te będą realizowane między innymi za pośrednictwem wystawy PolishUp, której kuratorami są Agnieszka Jacobson-Cielecka i Paweł Grobelny, i która będzie dostępna dla wszystkich gości odwiedzających tegoroczną edycję festiwalu – mówi Aleksandra Kietla, rzecznik prasowa Łódź Design Festival.
- 40 cenionych twórców polskiego wzornictwa
Forum BiznesUp! poprzedza odbywający się właśnie nabór, w którym spośród setek marek zostanie wyłonionych 40 firm, 20 z województwa łódzkiego i 20 z pozostałych regionów Polski, które zostaną zaprezentowane w ramach wspomnianej wystawy PolishUp. W naborze udział mogą wziąć marki związane z branżą kreatywną, spełniające kryteria formalne zawarte w formularzu oraz regulaminie znajdującym się na stronie Łódź Design Festival w zakładce „BiznesUp!”: http://www.lodzdesign.com/biznesup/. Zgłoszenia można przesyłać do 30 marca 2018 roku
Projekt „Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej województwa łódzkiego poprzez organizację i promocję Łódź Design Festival 2018 i Łódź Design Forum” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





