

Najnowsze trendy marki Roca na Łódź Design Festival
Już od 8 do 18 października Łódź zamieni się w stolicę międzynarodowego wzornictwa. To właśnie w tych dniach odbędzie się najważniejsze w Europie Środkowo – Wschodniej wydarzenie związane z projektowaniem - Łódź Design Festival. Na jego uczestników będzie czekać także marka Roca, która zaprezentuje najnowsze trendy w projektowaniu łazienki.
Na tegoroczną edycję Łódź Design Festival marka Roca przygotowała wystawę, której inspiracją jest główna idea eventu – Konsekwencje. Organizatorzy tego projektu skupili się na kwestii coraz szybciej zmieniającego się świata oraz właśnie konsekwencji zmian technologicznych, społecznych czy kulturowych. Roca zdecydowała się na prezentację swoich najnowszych produktów, ponieważ w DNA firmy znajduje się tworzenie rozwiązań i wnętrz ułatwiających życie oraz kreowanie trendów designerskich i ekologicznych. Podczas Łódź Design Festival firma zaprezentuje m.in. prezentowaną na targach ISH kolekcją Inspira, elegancką i funkcjonalną kolekcję Debba, płaski brodzik Terran, nowoczesną kabinę Metropolis czy innowacyjną technologię Rimless. Wystawa marki będzie dostępna dla wszystkich zwiedzających od 8 do 18 października w Sali C0 w Centrum Festiwalowym 1, Art. Inkubator, przy ulicy Tymienieckiego 3.
Dodatkowo, 10 października Roca weźmie również udział w trzeciej edycji zjazdu blogerów wnętrzarskich w Polsce – MEETBLOGIN 2015. Spotkanie pod hasłem „Łazienka – Wielkie wybory dla ciała i duszy” poprowadzi projektantka Małgorzata Andryszczyk.
źródło: roca/ib.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





