![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Najważniejsze otwarcie tej wiosny ─ sieć Woolworth zaprasza do Krakowa](/uploads/nowosci/zdjecie/d/7bffbe92302205185cd667a20ec1e80de71a99f1.jpeg)
Najważniejsze otwarcie tej wiosny ─ sieć Woolworth zaprasza do Krakowa
Woolworth, jedna z najszybciej rozwijających się sieci domów towarowych w Niemczech, 8 maja otworzy swój pierwszy sklep w Polsce. Jako pierwsi z szerokiej oferty marki skorzystają mieszkańcy Krakowa i okolic, którzy odwiedzą centrum handlowe Atut przy ulicy Galicyjskiej 18. Na przybyłych klientów czekają liczne promocje produktowe (w tym ponad 5000 artykułów poniżej 13 zł) i niespodzianki od Woolworth. Wśród nich firmowe torby zakupowe dla 4000 pierwszych klientów, darmowe hot dogi dla pierwszych 1000 klientów i popcorn dla dzieci. Goście będą mogli również wziąć udział w Kole fortuny z nagrodami.
Uruchomienie w Krakowie salonu sprzedaży z szyldem Woolworth dla posiadającej ponad 580 sklepów w Niemczech sieci dyskontów i domów towarowych, i to w przededniu święta kojarzonej ze współpracą i wolnym handlem Unii Europejskiej, to wydarzenie wręcz symboliczne. Usytuowany w centrum handlowym Atut przy ul. Galicyjskiej sklep to pierwszy rozdział w historii marki Woolworth na rodzimym rynku.
Krakowski sklep to ważny kamień milowy dla Woolworth i dopiero początek ekspansji sieci w Polsce. Zarządzający nią zapowiadają, że w kolejnych miesiącach i latach na pewno będzie tych rozdziałów więcej. W planach rozwojowych są bowiem otwarcia od 15 do 20 sklepów rocznie. Co istotne, jeszcze w maju na mapie naszego kraju pojawią się dwa kolejne dyskonty z logo brandu – w Poznaniu oraz Warszawie.
Klienci, którzy przyjdą 8 maja do krakowskiego sklepu Woolworth, zdecydowanie będą mieli w czym wybierać. Szeroki asortyment produktów codziennego użytku w promocyjnych cenach to wizytówka sieci. Obejmuje on m.in. tekstylia i odzież dla wszystkich członków rodziny, sprzęt AGD, produkty drogeryjne czy dekoracyjne. Określenie szeroki asortyment w żadnym wypadku nie jest tu na wyrost, gdyż standardowo liczy on średnio od 8 do 12 tys. pozycji na sklep. To właśnie ten aspekt w połączeniu z przyjaznymi cenami ma zapewnić marce mocną pozycję w konkurencyjnym środowisku.
Goście podczas otwarcia sklepu Woolworth w parku handlowym Atut będą mieli również okazję doświadczyć tego, że sieć stawia na lokalizacje zapewniające wygodę i wysoką dostępność miejsc parkingowych. Stwarzanie komfortowych warunków do zakupów wpisane jest zresztą nie od dziś w DNA marki. Już wkrótce będą mogli się o tym przekonać także mieszkańcy innych polskich miast.
Planowane otwarcia sklepów sieci Woolworth w maju:
12 maja, Woolworth – Poznań, ul. Aleje Solidarności 47.
26 maja, Woolworth – Warszawa, ul. Połczyńska 4.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.233 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)