

Natec odświeża swoje Brand Identity
Z każdą ewolucją marki wiąże się pewna rewolucja. W przypadku Nateca, producenta peryferii komputerowych, przybrała ona kształt zmiany wizerunku firmy – marka zmieniła logo oraz odświeżyła layout opakowań. Nowe logo charakteryzuje minimalizm, który doskonale wpisuje się we współczesne trendy w projektowaniu. Użycie technicznego „fontu” nawiązuje do misji marki, którą jest dostarczenie każdemu klientowi innowacyjnego produktu, jak najlepszej jakości niezależnie od tego czy będzie nim zaawansowana elektronika użytkowa, czy najdrobniejsze akcesoria.
Z korzyścią dla firmy wyszło również odświeżenie layoutu opakowań. Projektanci firmy Natec postawili na jasną kolorystykę, czytelne symbole i nowoczesne wzornictwo, które swoją formą zwracają uwagę klienta. Wykorzystanie elementów przypominających układ elektroniczny oraz stonowana kolorystyka pozwalają potencjalnym klientom skupić się na grafice produktu, a nie na krzykliwym opakowaniu. By podkreślić atrakcyjność urządzeń i akcesoriów, każde z opakowań jest miejscami uszlachetniane lakierem UV.
Zmianie wizualnej ulegnie również wizerunek produktów już dostępnych na rynku – ich layout będzie systematycznie modernizowany zgodnie z nową identyfikacją wizualną firmy. Od początku października b.r. na rynek będą wprowadzane produkty wyłącznie w nowej szacie graficznej.
źródło: natec/ib.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





