

NEC Display Solutions i Coca-Cola wspólnie na targach CineEurope 2014
NEC Display Solutions i Coca-Cola nawiązały współpracę w Europie w celu promowania rozwoju instalacji Digital Signage w kinach. Dzięki porozumieniu uczestnicy targów CineEurope 2014 w Barcelonie, które odbyły się w dniach 16-19 czerwca 2014, mieli okazję podziwiać jeden z najbardziej interaktywnych i spektakularnych salonów Digital Signage.
NEC i Coca-Cola nawiązały współpracę, której celem było stworzenie najbardziej interaktywnego i atrakcyjnego wizualnie salonu na CineEurope 2014. Coca-Cola wybrała NEC ze względu na szeroką ofertę rozwiązań kinowych, wykorzystujących każde miejsce w kinie, poczynając od zewnętrznych ścian LED poprzez monitory, projektory czy ściany video w foyer kina, monitory w koncesjonowanych punktach sprzedaży, aż do najnowszej technologii projekcyjnej dla dużego ekranu.
Do dostarczenia na swoje stoisko cyfrowych nośników i kontentu Coca-Cola wybrała NEC Display Solutions, YCD Multimedia, Littlebit Technology oraz Intel.
Bazując na instalacjach NEC, na targach emitowano film promocyjny aktywowany ruchem, stworzono bar Coca-Coli wyposażony w 46-80” monitory z serii MultiSync. Natomiast 55-calowe monitory NEC z serii XUN zostały wykorzystane do promocji produktów, wyświetlania zwiastunów filmowych i reklam. Monitory wielkoformatowe NEC z serii V posłużyły za tablice menu w punktach sprzedaży, wyświetlacze przy kasach i jako ekrany do wskazywania drogi. Ponadto przy wykorzystaniu dwóch projektorów NEC PH1400U ze sprzętową funkcją edge-blending wyświetlano wideo Coca-Coli „Splash”. Odwiedzający mogli zobaczyć w akcji również zawansowany 3-chipowy projektor NEC dający obraz o wyjątkowej jakości w najwyższych rozdzielczościach.
Stefanie Corinth, Senior Vice President Marketing & Business Development w NEC Display Solutions Europe powiedziała tuż przed otwarciem ekspozycji: “Pracowaliśmy nad tym projektem z Coca-Colą przez kilka ostatnich miesięcy i mogę zapewnić, że będzie to jedno z najbardziej wyróżniających się miejsc na CineEurope. Goście będą mogli doświadczyć w realny sposób tego, co można zaoferować swoim klientom, aby zwiększyć sprzedaż i zbudować lojalność. Z 10-letnią historią obecności na CineEurope, NEC ma bogate doświadczenie w tej branży. Współpraca z Coca-Colą w celu pokazania przyszłości rozwiązań Digital Signage dla kin w całej Europie jest dla nas ważnym dokonaniem.”
Corinne Thibaut, International Director Cinema & Leisure w Coca-Coli powiedziała: “Ludzie chodzą do kina, aby się rozerwać i doświadczyć wyjątkowych wrażeń. Wraz z firmą NEC prezentujemy wszystkie cyfrowe nośniki i możliwości Digital Signage dla właścicieli kin chcących dostarczyć swoim widzom niezapomnianych przeżyć. Będzie to dla gości CineEurope miejsce, w którym będą mogli wyobrazić sobie przyszłość i wielkie plany branży kinowej.”
źródło: nec/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
EGTS – niezawodne czujniki temperatury spalin marki NTK
2025.06.12Matexi Polska rozpoczyna sprzedaż projektu Bukowińska Mokotów
2025.06.12Octane Capital Partners i Peakside Capital przejmuje dwa miejskie obiekty magazynowe
2025.06.12Laserowa korekcja wzroku – szansa dla kandydatów do służb mundurowych i zawodów wymagających perfekcyjnego widzenia
2025.06.11BLD Poland rozszerza warszawskie portfolio o grunt na Białołęce
2025.06.11Smerfy opanowują CH Biała! Niebieskie święto już 14 czerwca – z atrakcjami, zabawą i próbą pobicia Rekordu Guinnessa
2025.06.11EFL oferuje finansowanie samochodów chińskiej marki Forthing
2025.06.10Pierwszy etap osiedla Sady Żoliborz z pozwoleniem na użytkowanie
2025.06.10Zachodniopomorskie z nowym parkiem handlowym
2025.06.09