NEONET w Grudziądzu zmienia lokalizację
Już 12 stycznia w Grudziądzu będzie miało miejsce otwarcie nowego salonu NEONET – to kolejny krok w rozwoju jednego z liderów rynku AGD, RTV, IT. Nowa placówka firmy będzie znajdować się przy ulicy Włodka 16C. Z okazji Wielkiego Otwarcia NEONET przygotował dla klientów liczne atrakcje, niespodzianki i konkurs z nagrodami.
NEONET w Grudziądzu będzie oferował bogaty asortyment markowych sprzętów gospodarstwa domowego, RTV i elektroniki użytkowej, począwszy od lodówek, kuchenek, pralek, telewizorów, odkurzaczy, po smartfony, laptopy, nawigacje. Nowy, duży salon umożliwi zaprezentowanie większej ilości produktów oraz wpłynie korzystnie na swobodę dokonywania zakupów.
- Do tej pory NEONET w Grudziądzu znajdował się w małym, parterowym budynku. Chcąc podwyższyć komfort naszych klientów, postanowiliśmy zadbać o takie aspekty, jak większa przestrzeń wystawowa, nowoczesna ekspozycja czy darmowy parking.– wyjaśnia Robert Chodziński, regionalny kierownik sprzedaży w NEONET i dodaje: - Nowy salon odpowiada na te potrzeby – duży parking daje możliwość podjazdu pod sklep, dzięki ekspozycji otwartej klienci mają możliwość przetestowania sprzętu, a większy metraż salonu, aż 350 m kw., umożliwia zaprezentowanie większej ilości produktów. Dodatkowym atutem jest bliskość innych sklepów, dzięki czemu klienci zaoszczędzą czas i zyskają możliwość zrobienia kompleksowych zakupów w jednym miejscu.
Na otwarcie nowego salonu NEONET 12 stycznia warto przyjść wcześnie - pierwszych 50 osób otrzyma bony zakupowe o wartości 100 lub 50 zł. Wszyscy klienci mogą natomiast wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania będą atrakcyjne nagrody: telewizor Manta, tablet Lenovo, Smartfon LG, Smartwatch i kamera samochodowa Smart GPS.
Nowy salon w Grudziądzu będzie otwarty 7 dni w tygodniu: od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-19:00 oraz w niedziele w godzinach 10.00-16:00.
To pierwsze otwarcie NEONET w tym roku, ale spółka już zapowiada kolejne inwestycje. Modernizując i przenosząc swoje sklepy w lepsze miejsca, sieć bierze pod uwagę zarówno atrakcyjność nowej lokalizacji, jak i preferencje samych klientów.
źródło: neonet/informacjebranzowe.pl