

Netia na podbój rynku MŚP. Omnichannelowa komunikacja w chmurze
Netia chce zawojować rynek małych i średnich firm swoją nową ofertą dotyczącą zintegrowanej komunikacji w chmurze, skrojoną specjalnie pod potrzeby i możliwości tego segmentu. Od 1 lipca br. za symboliczną złotówkę można aktywować usługę Nowej Netii, która umożliwia swobodne wykonywanie i odbieranie połączeń z smartfonu, tabletu, czy laptopa - przy wykorzystaniu dowolnego numeru stacjonarnego – w dogodnym dla siebie miejscu.
Nowa Netia została uznana przez menedżerów IT z listy „CIO 100” za najlepszy produkt w dziedzinie zintegrowanej komunikacji.
Zwyciężyła w konkursie „Best in Cloud 2017”, organizowanym przez tygodnik Computerworld, oraz otrzymała tytuł „Turbiny Polskiej Gospodarki 2017”, przyznanej przez redakcję Gazety Finansowej za najlepszy produkt i usługę dla firm z sektora MŚP.
Nowa Netia spełnia potrzeby komunikacyjne zarówno pojedynczych biur, jak i wielu rozproszonych oddziałów. Można z niej korzystać w biurze, jak i poza nim. Nie ma ograniczeń geograficznych. Konieczne jest tylko posiadanie przez użytkownika stacjonarnego numeru telefonu, a przecież w biznesie firmowy numer to podstawowa wizytówka firmy i potwierdzenie, że posiada ona fizyczne biuro.
Oferta promocyjna Nowej Netii zawiera nielimitowane połączenia głosowe. Promocyjne warunki sprzedaży, poza aktywacją za 1 zł netto, obejmują też atrakcyjne kwoty miesięcznych abonamentów. W promocji można też otrzymać telefony IP za 1 zł netto.
Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem - https://biznes.netia.pl/nowa_netia.html
źródło: netia/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





