

Netia wchodzi na rynek ukraiński
Uruchomienie przez Netię fizycznego punktu dostępowego (z ang. PoP - Point of Presence), wspólnie z lokalnym partnerem we Lwowie, otwiera polskiemu operatorowi nowe możliwości świadczenia usług na terenie Ukrainy oraz zapewnia lokalnym operatorom dostęp na atrakcyjnych warunkach do globalnego rynku. Jest to kolejny krok Netii, jednego z największych dostawców usług telekomunikacyjnych w Polsce, w realizacji jej strategii międzynarodowej obecności.
Rozwijamy naszą działalność w sąsiednich krajach, odpowiadając na potrzeby naszych klientów, m.in. polskich firm, które wcześniej obsługiwaliśmy w kraju, a które rozszerzają swój zasięg o nowe rynki - mówi Tomasz Tlak, odpowiedzialny za projekt Netia International. – Dzięki takim punktom dostępu za granicą możemy, podobnie jak w Polsce, świadczyć usługi konwergentne. Najczęściej są to zaawansowane usługi transmisji danych, na bazie których działają całe sieci korporacyjne, rzadziej dostęp do internetu - dodaje.
Uruchamiając własny węzeł i nowe połączenia międzynarodowe z Ukrainą, Netia wzmacnia również swoją pozycję na rynku operatorskiej transmisji danych w Europie Środkowo-Wschodniej. O atrakcyjności i dynamice tego rynku świadczy fakt, iż już w momencie uruchomienia nowego węzła, Netia skomercjalizowała 50 proc. dostępnych na ten moment zasobów.
źródło: netia/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





