

Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
Girteka, największy przewoźnik drogowy w Europie oparty na aktywach własnych, powołała Nikolaya Pargova na stanowisko dyrektora operacyjnego (COO) z dniem 2 września 2024 r. Zmiana w kadrze zarządzającej jest kolejnym krokiem Girteki w kierunku przekształcenia się w bardziej sprawną, elastyczną i zorientowaną na klienta organizację, która ma sprostać zmieniającym się wyzwaniom w branży logistycznej.
Strategiczny kierunek
Nowy dyrektor operacyjny będzie odpowiadać za strategiczną transformację Girteki, która ma zwiększyć jej zwinność i efektywność kosztową. Dzięki dostosowaniu struktury i procesów operacyjnych, Girteka będzie jeszcze lepiej reagować na wymagania rynku i potrzeby swoich klientów. Transformacja wzmocni też zdolność firmy do adaptacji w szybko zmieniającym się środowisku logistycznym, co zapewni jej przewagę konkurencyjną i zrównoważony rozwój.
„Girteka ma imponującą historię wzrostu i jest dobrze przygotowana do czerpania korzyści z szybko zmieniającego się otoczenia branży. Musimy to wykorzystać, aby przejść do kolejnej fazy wzrostu i rozwoju. Jestem zaszczycony, że mogę dołączyć do organizacji, żeby kształtować przyszłą strategię oraz nadzorować jej wdrożenie i zapewnić doskonałość operacyjną. Mamy świetny zespół nastawiony na rozwój z niezbędną wolą i umiejętnościami, które pozwolą nam rozwijać biznes, a jednocześnie pozostając przedsiębiorczymi, pragmatycznymi i szybko reagującymi na potrzeby naszych klientów" - mówi Nikolay Pargov.
Efektywność operacyjna
Pod kierunkiem nowego dyrektora operacyjnego Girteka połączy swoje firmy transportowe, tworząc bardziej zintegrowany i efektywny model operacyjny. Obejmie on zarówno optymalizację wspólnych usług jak i wdrożenie zaawansowanych technologii w celu usprawnienia i automatyzacji procesów. Zmiany mają też przełożyć się na lepsze dopasowanie usług, obniżenie kosztów operacyjnych oraz wzrost całkowitej efektywności, przy zapewnieniu, że Girteka pozostanie niezawodnym partnerem dla klientów.
Podejście zorientowane na klienta
Dla Girteki najwyższym priorytetem jest umacnianie relacji z klientami. Nowy dyrektor operacyjny ma zagwarantować dostępność i dostosowanie usług Girteki do ich potrzeb i wymagań. Zapewniając wysokiej jakości, niezawodne usługi transportowe oraz utrzymując otwarte kanały komunikacji, Girteka dąży do zwiększenia satysfakcji i lojalności swoich klientów. Nacisk ma być położony na dostarczanie rozwiązań szytych na miarę, odpowiadających potrzebom klientów, szczególnie w zakresie transportów w temperaturze kontrolowanej dla branż takich jak farmaceutyczna, spożywcza i napojów, a także ładunków o wysokiej wartości.
Jeroen Eijsink, CEO Grupy Girteka, komentuje: „Bogate doświadczenie Nikolaya w branży logistycznej i udokumentowane osiągnięcia w zakresie doskonałości operacyjnej sprawiają, że znakomicie pasuje do naszego zespołu zarządzającego. Jego umiejętność radzenia sobie ze złożonymi wyzwaniami i zwiększaniem efektywności perfekcyjnie wpisują się w naszą wizję wzrostu i innowacji. Praktyczne podejście Nikolaya i zaangażowanie w budowanie silnych, spójnych zespołów odegra kluczową rolę w podnoszeniu naszych możliwości operacyjnych. Z wielką radością witamy go w Girtece i czekamy na pozytywny wpływ, jaki niewątpliwie wywrze".
Nikolay Pargov
Nikolay Pargov ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży logistycznej, zdobyte w firmach takich jak DHL, C.H. Robinson Europe i Transporeon. Przez 11 lat związany był z DHL Freight i DHL Global Forwarding, następnie pełnił funkcję dyrektora operacyjnego na Europę C.H Robinson i kontynuował swoją karierę w Transporeon jako dyrektor generalny ControlPay, CCO i CRO całej grupy. To stanowisko zajmował do końca czerwca. Umiejętności przywódcze i strategiczne podejście były kluczem do sukcesu Nikolaya Pargova, a teraz będą mieć decydujące znaczenie dla operacji Girteki.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Volkswagen Financial Services udostępnia serwis internetowy szerokiejdrogi.vwfs.pl
2025.02.17Profesjonalne środki czystości w gastronomii – standardy i wymagania
2025.02.16Carefleet zwiększa udział w rynku najmu małych firm
2025.02.14Walentynki motorem wzrostu sprzedaży: Jak programy lojalnościowe podbijają serca klientów w branży biżuteryjnej
2025.02.13Czy Służewiec Przemysłowy zerwał już łatkę „Mordoru”?
2025.02.12Esri Polska w gronie laureatów Diamentów Forbes 2025
2025.02.12Perspektywy rynku spożywczego w 2025 roku: Kluczowe trendy, wyzwania i rozwiązania technologiczne
2025.02.11KOMSA wprowadza „zieloną” usługę od Closing the Loop do Polski
2025.02.07Girteka w testach zrównoważonej logistyki dla farmacji
2025.02.07