

Nowa identyfikacja wizualna marki Electrolux (wideo)
W dniu 14 stycznia 2015 r. Electrolux wprowadził nową identyfikację wizualną, będącą odpowiedzią na dynamiczne zmiany zachodzące na rynku oraz w firmie. Odświeżony wizerunek ma wesprzeć budowanie rozpoznawalności marki poprzez pozytywne i emocjonalne angażowanie konsumentów. Celem Electrolux jest inspirowanie ich w codziennym życiu, poznawanie ich oczekiwań oraz dostarczanie rozwiązań, które będą odpowiedzią na ich realne potrzeby.
Nowa identyfikacja wizualna charakteryzuje się nowoczesnym i eleganckim wyglądem. Z logo został usunięty tagline „Thinking of you”, zaakcentowano natomiast jeden z naszych największych atutów marki – jej powszechnie rozpoznawalny symbol, stosowany od 1962 roku. Podkreśla on bogatą historię firmy i jej wieloletnie doświadczenie w tworzeniu wysokiej jakości urządzeń. Zmianie uległ także rodzaj czcionki oraz stosowana kolorystyka. Oba te elementy są bardziej dynamiczne i wpisują się w panujące obecnie trendy. Dzięki zastosowanym zabiegom, logo jest bardziej czytelne, przejrzyste oraz wyróżnia się na tle innych producentów. Przywołuje także skojarzenia odzwierciedlające najważniejsze atrybuty marki Electrolux, jakimi są innowacyjność, wysoka jakość oraz przemyślane wzornictwo.
Electrolux na przestrzeni lat:
źródło: electrolux/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Fenomenalne projekty – i kropka! Meble Koots i Bizzarto z Red Dot Award 2025
2025.06.04Rozwój zakładu Wavin – nowe linie produkcyjne i miejsca pracy w Buku
2025.06.04Konsumenci wierzą w AI: sztuczna inteligencja odmieni obsługę klienta w ciągu najbliższych lat
2025.06.04MLP Group rusza z budową nowego obiektu dla Sarantis Polska
2025.06.04„Delight – Mańkowski x Lena Lighting” Niezwykła wystawa w Galerii Miejskiej w Środzie Wielkopolskiej
2025.06.03Cyfrowy obieg dokumentów w relacjach z pracodawcą – e-podpis ułatwia zadania HR
2025.06.03Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”. Podsumowanie najważniejszego wydarzenia geoinformacyjnego w Polsce
2025.06.03Projekt „XYZ Place” z możliwością wejścia na budowę
2025.06.03Piknik wojskowy w CH Focus – historia, edukacja i przygoda w mundurze
2025.06.02