informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Nowa identyfikacja wizualna marki Electrolux (wideo)

Nowa identyfikacja wizualna marki Electrolux (wideo)

Wiadomości / 2015.02.03

W dniu 14 stycznia 2015 r. Electrolux wprowadził nową identyfikację wizualną, będącą odpowiedzią na dynamiczne zmiany zachodzące na rynku oraz w firmie. Odświeżony wizerunek ma wesprzeć budowanie rozpoznawalności marki poprzez pozytywne i emocjonalne angażowanie konsumentów. Celem Electrolux jest inspirowanie ich w codziennym życiu, poznawanie ich oczekiwań oraz dostarczanie rozwiązań, które będą odpowiedzią na ich realne potrzeby.

Nowa identyfikacja wizualna charakteryzuje się nowoczesnym i eleganckim wyglądem. Z logo został usunięty tagline „Thinking of you”, zaakcentowano natomiast jeden z naszych największych atutów marki – jej powszechnie rozpoznawalny symbol, stosowany od 1962 roku. Podkreśla on bogatą historię firmy i jej wieloletnie doświadczenie w tworzeniu wysokiej jakości urządzeń. Zmianie uległ także rodzaj czcionki oraz stosowana kolorystyka. Oba te elementy są bardziej dynamiczne i wpisują się w panujące obecnie trendy. Dzięki zastosowanym zabiegom, logo jest bardziej czytelne, przejrzyste oraz wyróżnia się na tle innych producentów. Przywołuje także skojarzenia odzwierciedlające najważniejsze atrybuty marki Electrolux, jakimi są innowacyjność, wysoka jakość oraz przemyślane wzornictwo.

Electrolux na przestrzeni lat:

źródło: electrolux/informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe