

Nowa internetowa odsłona Superbruk
ABW Superbruk, uznany producent kostki brukowej i lider w branży na Podlasiu, zaprezentował swój nowy serwis internetowy. Ideą było zbudowanie strony, która będzie adekwatna do oferty firmy. Kostki brukowe Superbruk są trwałe, funkcjonalne i wyróżniają się doskonałym wzornictwem. Takie też cechy zyskał nowy serwis.
Zmiany dotyczyły trzech obszarów – wizualnego, technologicznego i funkcjonalnego. Strona www.superbruk.com.pl zyskała gruntownie odświeżoną szatę graficzną, odpowiadającą obecnej komunikacji marketingowej firmy. Jej wygląd jest nowoczesny, minimalistyczny, odpowiada aktualnym kierunkom w projektowaniu. Poprawiono płynność i szybkość działania – niezależnie od wykorzystywanego urządzenia. Treści dostępne w serwisie zostały zaprezentowane w prosty i intuicyjny w nawigacji sposób. Zastosowano sekcje tematyczne przeznaczone konkretnym użytkownikom (np. architektom czy partnerom handlowym). Powstało Biuro prasowe dedykowane do kontaktów z reprezentantami mediów. Ofertę produktową przedstawiono w przemyślany i przejrzysty sposób. Dla niezdecydowanych użytkowników przygotowano też moc inspiracji i porad, jak zaaranżować przydomowa przestrzeń i jakie kostki brukowe do niej wybrać.
W nowym serwisie, znacznie poprawił się system nawigacji i dostęp do informacji w nim zawartych. Sfera wizualna stała się znacznie atrakcyjniejsza, podkreślając i eksponując dobre wzornictwo produktów firmy.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





