

Nowa kampania Franke Make it Wonderful
Co łączy sztukę, pasję oraz systemy kuchenne Franke? Co pobudza wyobraźnię, pozytywnie nastraja, łamie stereotypy? Nowa kampania Franke Make it Wonderful! To zachwycająca, pełna humoru opowieść, która zaprasza do świata fantazji i pozwala na niecodzienne podejście do codziennych zadań i przedmiotów.
Make it Wonderful zawiera oryginalne ilustracje zainspirowane produktami Franke, wykonane przez artystów z różnych stron świata, takich jak Victo Ngai z Hongkongu, Shan Jiang z Szanghaju czy Amaia Arrazola Otaduy z Vitorii w Hiszpanii. Ręcznie tworzone, unikalne i pełne humoru rysunki, wprowadzają nowy, świeży ton w komunikacji marki Franke i sprawiają, że urządzenia codziennego użytku nabierają szczególnego charakteru. Kampania pokazuje jak bardzo Franke potrafi pobudzić kreatywność i to nie tylko przy tworzeniu wyśmienitych dań. Każdy rysunek opowiada inną historię i związany jest z inną czynnością wykonywaną w kuchni. Uchwyca przyjemne momenty w ciągu dnia i pozwala zupełnie inaczej spojrzeć na urządzenia kuchenne. Kampania Franke zwraca uwagę na to, że strefa gotowania to miejsce wyjątkowe, gdzie możemy na chwilę się zatrzymać po dniu pełnym wrażeń, porozmawiać, spędzić czas z najbliższymi, odprężyć się i zrelaksować.
Inspiracją dla artystów stały się sceny z codziennego życia. Dostrzegli oni piękno, kryjące się błahych czynnościach, takich jak gotowanie, zmywanie, pieczenie. Zwyczajne zajęcia nabrały teraz zupełnie nadzwyczajnego wymiaru. Make it Wonderful potwierdza, że systemy kuchenne Franke nie tylko pobudzają wyobraźnię domowych szefów kuchni, ale także artystów młodego pokolenia.
źródło: franke/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Matexi Polska w Q2 zwiększyło sprzedaż mieszkań
2025.07.03Komfort i jakość życia: STO10 Chylońska wyznacza nowe standardy w Gdyni
2025.07.03Matexi Polska z pozwoleniem na budowę nowej inwestycji na warszawskim Żoliborzu
2025.07.02Samochody premium, hybrydy i chińskie marki. Poznaj trendy na polskim rynku motoryzacyjnym [RAPORT EFL]
2025.07.02Angelini Pharma przedłuża umowę z MLP Group
2025.07.02Od pomysłu do działania – prezentacja nagrodzonego systemu „Vital” w Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
2025.07.01Truck Care: w sezonie wakacyjnym dobrze sprawdza się wynajem krótkoterminowy
2025.07.01Girteka rozwija ofertę dla przewoźników
2025.06.30Światowy Dzień Mikrobiomu 2025: jesteśmy coraz bardziej zainteresowani mikrobiotą, ale nasza świadomość jest wciąż niewystarczająca
2025.06.27