Nowa strona internetowa Barlinka
Zupełnie nowy układ graficzny, dostosowanie do urządzeń mobilnych, duża ilość zdjęć inspiracyjnych, przydatne funkcje oraz sekcja dedykowana architektom i projektantom – oto najważniejsze elementy nowego serwisu internetowego Barlinka, czołowego producenta podłóg drewnianych.
Wyróżnia ją nowoczesny układ z dużą ilością atrakcyjnych materiałów graficznych. Oprócz tradycyjnej sekcji produktowej (zaprezentowanej w nowej odsłonie) oraz praktycznych zakładek dotyczących benefitów Deski Barlineckiej, montażu i pielęgnacji, strona zawiera m.in. nową, ulepszoną wersję aranżatora wnętrz, bogatą galerię inspiracji, a także sekcję dedykowaną rekomendowanym przez Barlinka punktom sprzedaży „Barlinek Professional”. Rozbudowany został również moduł współpracy z architektami i projektantami wnętrz. Obok informacji o wnętrzach komercyjnych, w których znajdują się podłogi Barlinka (tzw. obiekty referencyjne), pojawiła się sekcja dedykowana programowi współpracy z profesjonalistami „Barlinek Institute of Design” (sekcja dostępna po zalogowaniu).
Serwis przygotowany jest w pełnej technologii RWD dostosowanej do wersji desktop oraz tabletów. Dodatkowo dostępna będzie wersja mobile. Platforma została dostosowana do sześciu rynków: polskiego, angielskiego, szwedzkiego, rosyjskiego, ukraińskiego i rumuńskiego. Wersje różnią się m.in. prezentacją asortymentu, zamieszczanym contentem oraz lokalizatorami punktów sprzedaży. Nową stronę stworzyła agencja OS3. Ze strony Barlinka za jej wdrożenie odpowiedzialny był Piotr Twardowski - Koordynator ds. Marketingu Internetowego spółki.
źródło: barlinek/informacjebranzowe.pl