

Nowa strona Plusa
Nowy portal www.plus.pl został w całości zaprojektowany zgodnie z wytycznymi RWD (Responsive Web Design). Wygląd, funkcjonalności i układ poszczególnych stron dostosowują się automatycznie do rozmiaru ekranu urządzenia, z którego aktualnie korzysta użytkownik. Stworzone w tej technice strony są uniwersalne i czytelnie prezentują swoją zawartość zarówno na ekranie komputerów, jak i ekranach tabletów czy smartfonów.
Serwis podzielony został na trzy czytelne dla każdego użytkownika części:
- Telefony i urządzenia (tablety, laptopy, routery, konsole),
- Oferta (w tym oprócz oferty telekomunikacyjnej oferta Plus Banku, energii elektrycznej oraz telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu, w tym oferty w ramach programu smartDOM z 50 proc. rabatem na drugi produkt)
- Strefa Klienta (usługi dodatkowe, pomoc).
Klienci mogą teraz wybierać spośród wielu spersonalizowanych propozycji produktów i usług Plusa tę ofertę, która najlepiej dopasowuje się do ich oczekiwań i zaspokaja potrzeby.
„Nowa strona Plusa, to nie proste odświeżenie dotychczasowego jej wyglądu. Całkowicie zmieniona została struktura serwisu, a na użytkowników czeka również szereg ułatwień pozwalających między innymi samodzielnie dopasować ofertę do własnych potrzeb." – mówi Paweł Wróbel Zastępca Dyrektora Departamentu Zarządzania Ofertą ds. Portali i Sprzedaży Internetowej w Plusie. – „Nowa szata graficzna powinna zadowolić nawet najbardziej wymagających internautów, a funkcjonalność serwisu zaspokoić potrzeby i oczekiwania klientów."
Wygląd i struktura nowego portalu www.plus.pl zostały zaprojektowane na podstawie badań i analiz potrzeb użytkowników we współpracy z liderem rozwiązań e-commerce w Polsce – Divante Sp. z o.o. Portal wykorzystuje najlepsze rozwiązania i najwyższe standardy z obszaru projektowania stron internetowych, dzięki czemu nawigacja i wybór oferty są niezwykle proste i intuicyjne.
Partnerem technologicznym projektu jest Asseco Poland.
źródło: plusgsm/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Już w maju kluczowe wydarzenie dla branży geoinformacyjnej – Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”.
2025.05.14Telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta
2025.05.14Rolnicy wracają do inwestycji: w I kwartale leasing maszyn wzrósł o 27% r/r
2025.05.14Girteka przyspiesza rozwój warszawskiego biura i usług spedycji drogowej
2025.05.13DXC udostępnia rozwiązanie SaaS dla ubezpieczeń w AWS Marketplace
2025.05.13CEVA Logistics wzmacnia partnerstwo z Magneti Marelli Parts & Services
2025.05.13Zdrowe dziąsła, zdrowy organizm – świętuj Dzień Zdrowych Dziąseł. Zaznacz w kalendarzu 12 maja.
2025.05.09Grupa T2S w trosce o środowisko - Raport ESG 2024 -
2025.05.08Awanse w Avison Young w Polsce
2025.05.08