Nowe biuro serwisowane w Warszawie
Compass Offices, azjatycki gigant sektora biur serwisowanych, który zadebiutował na polskim rynku w ubiegłym roku, otworzył drugie biuro w Warszawie. Na przestrzeni 1300 metrów kwadratowych zlokalizowanych w budynku Plac Unii, zmieści się około 30 firm.
Pierwsze biuro Compass Offices mieści się w biurowcu Rondo 1 i ma 2000 m kw powierzchni. Dlaczego firma, która działa głównie w Azji i Australii zdecydowała się na biznes w Polsce?
- Polska stanowi atrakcyjne miejsce do rozwoju biznesu. Obserwujemy, że coraz więcej międzynarodowych firm i startupów rozpoczyna swoją działalność właśnie tutaj. Jesteśmy podekscytowani perspektywą dalszych inwestycji w tym kraju jak i otwarciem nowego centrum, w którym nasi klienci otrzymają elastyczną przestrzeń do pracy – mówi Hadley Dean, CEO Compass Offices EMEA. Jego zdaniem to właśnie mali i średni przedsiębiorcy stanowią siłę napędową polskiego biznesu. - W ciągu ostatnich ośmiu lat Polska osiągnęła najwyższy wskaźnik wzrostu PKB w krajach Unii Europejskiej i znalazła się w centrum międzynarodowych projektów i inwestycji. To kraj, w którym gospodarka rozwija się dzięki małym i średnim przedsiębiorcom oraz firmom, które dopiero rozpoczynają działalność gospodarczą. Wraz z rynkowymi trendami wzrosło zapotrzebowanie na elastyczne i kompleksowe rozwiązania dotyczące miejsc pracy – dodaje.
Dla kogo biuro?
Biura serwisowane przeznaczone są głównie dla organizacji i firm w początkowej fazie rozwoju, ale również dla jednoosobowych przedsiębiorstw. Trzeba jednak pamiętać, że również korporacje korzystają z takiej elastyczności, traktując biura serwisowane jako dodatek do standardowych rozwiązań. Compass Offices ma usługi dla jednych i drugich.– Więksi gracze korzystają z naszych usług przy okazji szkoleń, warsztatów, dużych spotkań biznesowych, telekonferencji. Oferujemy im najnowsze technologie bez konieczności posiadania odpowiedniego sprzętu. Małe i średnie przedsiębiorstwa dostają od nas bezpośredni dostęp do prestiżowych, kompleksowo wyposażonych biur w świetnej lokalizacji, z pracownikami recepcji władającymi wieloma językami i rozwiązaniami informatycznymi na najwyższym poziomie – podkreśla Hadley Dean.
Compass Offices w Polsce i na świecie
Compass Offices przekształca usługi i wspólną przestrzeń biurową oraz buduje społeczność sukcesu. Założona w 2009 roku firma Compass Offices rozwinęła 40 centrów dysponujących siecią ponad 10 000 stanowisk pracy w blisko dziesięciu krajach.
Nasi klienci reprezentują różne branże i pochodzą z różnych krajów, wykazują także ogromne zróżnicowanie. Dzięki szerokiej gamie usług począwszy od biur wirtualnych po biura serwisowane, Compass Offices oferuje możliwe do dostosowania rozwiązania i pomocne środowisko, która wspiera firmy klientów.
źródło: informacjebranzowe.pl