

Nowe Centrum Serwisowe Prestigio i Canyon
Firma Asbis PL Sp. z o. o., w trosce o jeszcze lepszą obsługę posprzedażową klientów, którzy zakupili urządzenia marek własnych Prestigio oraz Canyon otwiera nowe centrum serwisowe zlokalizowane tuż obok siedziby firmy przy ulicy Szyszkowej 43 w Warszawie.
Zadaniem nowego centrum serwisowego jest obsługa klientów, którzy chcą zgłosić problemy techniczne ze sprzętem z logo Prestigio lub Canyon, korzystając z warunków gwarancji. Użytkownicy mogą także zlecić naprawę pogwarancyjną lub wycenić usługę naprawczą, której nie obejmuje gwarancja na dany produkt. Wykwalifikowany personel serwisu w godzinach 11.00 – 19.00 w dni robocze przyjmuje zgłoszenia o problemach technicznych i ewentualnych usterkach pod warszawskim numerem telefonu 22 33 71 571.
"Wszystkie zgłoszenia będą indywidualnie rozpatrywane w oparciu o warunki gwarancji przewidziane dla danej grupy produktowej. Jeśli pracownik serwisu nie dopatrzy się spełnienia tych warunków przez rodzaj usterki, wówczas zaproponuje wycenę naprawy na koszt klienta. Kolejnym z możliwych rozwiązań jest wymiana sprzętu na nowy model o zbliżonej lub wyższej cenie rynkowej, w przypadku gdy nie będzie możliwa naprawa uszkodzonego produktu" – tłumaczy procedury serwisowe Grzegorz Kiszka, Warranty Manager w Asbis.
"Nie każda techniczna przypadłość sprzętu jest automatycznie usterką serwisową, dlatego zachęcamy do skorzystania z infolinii 00800-491-1662 przed osobistą wizytą w punkcie serwisowym. Niekiedy bowiem rzeczowa rozmowa z konsultantem pozwoli zdalnie przywrócić pełną funkcjonalność danemu urządzeniu" – dodaje Sylwia Koza, Western Europe Marketing & PR Manager Prestigio. Nowopowstałe centrum serwisowe marek własnych Asbisu działa od maja. Zgłoszenia problemów technicznych rozpatrywane są wyłącznie w odniesieniu do produktów marek Prestigio i Canyon, które należą do spółki.
Najnowsze aktualności
Między technologią a potrzebami działów HR. Konsultant SAP HCM w dobie rewolucji 5.0
2025.08.13Daniel Koralewski dołącza do Avison Young
2025.08.12Liceum Edukacji Wielojęzycznej w warszawskim budynku Metron
2025.08.12Tomasz Tomkiewicz dołącza do Avison Young
2025.08.11Cały wiek innowacji w Schneider Electric: TeSys i miniaturowe wyłączniki dostępne od ponad 100 lat
2025.08.11Wyprawka szkolna: kiedy zaczynają ją kompletować Polacy?
2025.08.08Modernizacja ulicy Portowej została zakończona, a Apartamenty Portowa osiągnęły stan surowy zamknięty
2025.08.07Rewitalizacja – miastotwórczość w najlepszym wydaniu
2025.08.06Zespół Soudal startuje w nowej odsłonie na Tour de Pologne
2025.08.05