

Nowe partnerstwo DXC i Boomi przyspieszy cyfrową modernizację oraz wdrożenia AI
Firma DXC Technology, globalny dostawca usług IT, oraz Boomi™, lider w dziedzinie automatyzacji opartej na sztucznej inteligencji (AI), ogłosiły właśnie strategiczne partnerstwo. DXC i Boomi na nowo zdefiniują sposób, w jaki przedsiębiorstwa automatyzują i integrują swoje procesy z wykorzystaniem AI – usprawniając tym samym modernizację aplikacji i przyspieszając wdrażanie agentowych systemów na szeroką skalę.
– Wiele przedsiębiorstw boryka się dziś z problemem rozproszonych systemów i długu technologicznego, stojąc jednocześnie pod ogromną presją modernizacji przy zachowaniu bezpieczeństwa, ciągłości działania i zgodności z regulacjami – powiedział T.R. Newcomb, Chief Revenue Officer w DXC Technology. – Ogromnie cieszymy się z nawiązania współpracy z Boomi. Dzięki niej pomożemy naszym klientom przyspieszyć transformację, zapewniając płynną integrację oraz zarządzanie agentami AI.
Transformacja agentowa nie jest odległym trendem – to dziś konieczność dla przedsiębiorstw – powiedział Steve Lucas, Prezes i Dyrektor Generalny Boomi. – Wspólnie z DXC pomagamy naszym klientom zastępować przestarzałe architektury inteligentną, opartą na agentach infrastrukturą, którą można szybciej zbudować, łatwiej nadzorować i przygotować na przyszłe wyzwania. To partnerstwo otwiera firmom bezpośrednią drogę do modernizacji, automatyzacji oraz długofalowej gotowości na AI.
Przyspieszanie transformacji przedsiębiorstw z Boomi i DXC
Partnerstwo DXC i Boomi koncentruje się na dostarczaniu wartości dla klientów w trzech kluczowych obszarach:
· Modernizacja aplikacji – DXC będzie oferować nowoczesne, natywne dla chmury rozwiązania integracyjne, które pomogą przedsiębiorstwom zastępować przestarzałe platformy pośrednie i przyspieszać proces transformacji. Dzięki wspólnym inicjatywom go-to-market z wiodącymi platformami korporacyjnymi, DXC wraz ze swoimi partnerami będą współtworzyć rozwiązania i gotowe do ponownego użycia zasoby, które ułatwią klientom modernizację i szybsze osiąganie wymiernych rezultatów.
· Migracja napędzana sztuczną inteligencją i gotowość danych – dzięki połączeniu platformy automatyzacji Boomi opartej na AI z pełnym zakresem kompetencji inżynieryjnych DXC, klienci mogą w sposób płynny integrować kluczowe systemy – od zarządzania zamówieniami i zapasami, po logistykę i finanse. Zwiększą tym samym efektywność operacyjną i przyspieszą proces podejmowania decyzji.
· Transformacja agentowa z Boomi Agentstudio – wykorzystując swoje bogate doświadczenie w zarządzaniu złożonymi systemami IT, DXC zapewnia, że Boomi Agentstudio działa bezpiecznie i inteligentnie w obrębie kluczowych systemów, umożliwiając orkiestrację wszystkich agentów AI na szeroką skalę.
Centrum Doskonałości jako motor skalowalności i najwyższej jakości wdrożeń
Aby zapewnić wsparcie i najlepsze praktyki, firmy uruchomią dedykowane Boomi Center of Excellence (COE) w strukturach DXC. Centrum to będzie pełnić funkcję hubu wdrożeniowego i innowacyjnego, dostarczając gotowe do ponownego wykorzystania zasoby, narzędzia wspierające zespoły projektowe oraz sprawdzone wzorce implementacji. Zapewni to klientom spójne, wysokiej jakości doświadczenie modernizacyjne we wszystkich regionach i branżach.
- Strategiczne partnerstwo Boomi i DXC nie sprowadza się wyłącznie do łączenia systemów – chodzi o nową wizję funkcjonowania biznesu w świecie, w którym priorytetem jest sztuczna inteligencja – powiedział Dan McAllister, SVP Global Alliances w Boomi. – Wspólnie upraszczamy złożoność i przyspieszamy transformację w samym sercu przedsiębiorstwa.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nonko nowym najemcą w MLP Wrocław
2025.11.06Świat Connect w CH Focus Bydgoszcz – 4 dni kreatywnej zabawy dla całej rodziny! Łączymy świat zabawy i wyobraźni
2025.11.05Magia świąt na scenie w G City Targówek! Świąteczne spektakle i kreatywne warsztaty dla najmłodszych
2025.11.05Finanse i technologie z najwyższym wynikiem Barometru AI, HoReCa i zdrowie z największym spadkiem nastrojów
2025.11.04Pojazdy Lime dostępne także w sezonie jesienno-zimowym
2025.11.04Matexi Polska odsłania architektoniczne oblicze Żelaznej 54
2025.11.04K-Content Expo Poland: ponad 30 firm z koreańskiej branży kreatywnej szuka partnerów biznesowych w Polsce
2025.11.03Sharp Europe konsoliduje i repozycjonuje swoją markę pod hasłem: „One Sharp” Digital Experience.
2025.11.03Weekend pełen magii i radości w CH Biała
2025.11.03





