

Somfy
Nowy dyrektor marketingu w Somfy Polska
1 września do zespołu Somfy Polska dołączył Marcin Kubiszak, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu. Jednym z wyzwań stojących przed zespołem, którym będzie zarządzał jest konsolidacja obszarów komunikacji marketingowej oraz product marketingu.
W Somfy Polska Marcin Kubiszak będzie odpowiadał za długookresową strategię marki, rozwój silnego i nowoczesnego zespołu marketingu, wyznaczanie nowych obszarów wzrostu firmy oraz tworzenie synergii pomiędzy efektywnymi działaniami marketingowymi a współpracą z głównymi partnerami i sprzedażą do klientów ostatecznych.
Jak sam podkreśla: Somfy jako lider automatyki domowej i uznany producent rozwiązań Smart Home stawia na budowanie trwałych relacji z klientami, opartych na zrozumieniu, a wręcz wyprzedzaniu ich potrzeb. Praca dla marki, która tworzy przyjazne środowisko do codziennego życia w domach i mieszkaniach dla milionów ludzi na całym świecie, zobowiązuje mnie do kreowania rozwiązań wykraczających poza standardowe ramy. To duże wyzwanie a zarazem ogromna motywacja do budowania silnej pozycji i nowoczesnego wizerunku marki Somfy na polskim rynku.
Marcin Kubiszak posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu strategii marketingowych dla największych międzynarodowych marek branży high-tech. Do zespołu Somfy Polska dołączył bezpośrednio z firmy Vestel International, gdzie m.in. tworzył strategię oraz zarządzał portfelem marek Toshiba, JVC czy Hitachi. Absolwent Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego, w swojej pracy kieruje się zasadą Petera Druckera: „Nie możesz efektywnie zarządzać rzeczami, których nie możesz zmierzyć”. Wyróżnia go holistyczne podejście do marketingu, począwszy od strategii opartej na rozwiniętej analityce, przez wykorzystanie nowych technologii, aż po rozwijanie efektywnych narzędzi wsparcia sprzedaży.
SOMFY – to światowy lider w zakresie automatyki domowej i kluczowy dostawca rozwiązań smart home do sterowania w budynkach mieszkalnych i komercyjnych. Somfy od lat opracowuje produkty, które wprowadzają domy na poziom Internetu Rzeczy (Internet of Things). Łączy ze sobą jednym systemem różne urządzenia, zmieniając domy na całym świecie w komfortowe i bezpieczne domy inteligentne. Wysoką jakość produktów firmy Somfy ceni 220 milionów użytkowników.
Firma powstała w 1969 roku w Cluses we Francji. Międzynarodowy zasięg działalności obejmuje 160 oddziałów w 60 krajach na całym świecie, zatrudniając 8000 pracowników.
W Polsce spółka istnieje od 1996 roku. W 2014 roku powstała należąca do Somfy fabryka SOPEM w Niepołomicach. Obecnie oprócz jednostki produkcyjnej oraz Działu Badań i Rozwoju, funkcjonuje w Niepołomicach Wschodnioeuropejska Platforma Dystrybucyjna, która dostarcza produkty do odbiorców z całej Europy Środkowo-Wschodniej.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





