Nowy Dyrektor Sprzedaży w Lenovo Polska
Technologie / 2011.08.08
Mirosław Pisaniec 15 lipca 2011 objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży działu SMB w Lenovo Polska. Jest odpowiedzialny za rozwój sprzedaży produktów dedykowanych do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw oraz rozwój kanału partnerskiego i dystrybucyjnego.
Z branżą związany jest od 16 lat. Karierę w IT rozpoczął w firmie Computer 2000 Polska. Od 2000 roku pracował w Compaq Computer, a następnie Hewlett-Packard, gdzie odpowiadał za rozwój kanału partnerskiego i współpracę z dystrybutorami. Przez ostatnie półtora roku kierował działem partnerskim w Fujitsu Technology Solutions.
Mirosław Pisaniec ukończył Politechnikę Warszawską na Wydziale Mechaniki Precyzyjnej.
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Mali przedsiębiorcy! Odwiedź miasteczko, w którym rządzą dzieci!
2024.09.10Wydarzenia
Wkrocz do świata Minecrafta i odwiedź Miasteczko Wojanowice w Reducie!
2024.09.10HR
Ewa Andrzejewska nową dyrektor operacyjną Polskiej Izby Nieruchomości Komercyjnych
2024.09.10Wiadomości
Zapaść w obsłudze klienta w USA
2024.09.10HR
Roland Singer nowym Wiceprezesem ds. Usług IT w Sharp
2024.09.09Technologie
Trinasolar ze znaczącym wzrostem w I półroczu 2024 roku
2024.09.05Technologie
Aż 80 proc. osób pijących min. 10 szklanek wody dziennie odnajduje szczęście w małych rzeczach. Komentarz ekspercki Huberta Hurkacza
2024.09.05Wiadomości
Strażaczki po raz pierwszy w morderczym biegu na szczyt najwyższego budynku Polski Północnej
2024.09.05Finanse