

Nowy Dyrektor Sprzedaży w Lenovo Polska
Technologie / 2011.08.08
Mirosław Pisaniec 15 lipca 2011 objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży działu SMB w Lenovo Polska. Jest odpowiedzialny za rozwój sprzedaży produktów dedykowanych do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw oraz rozwój kanału partnerskiego i dystrybucyjnego.
Z branżą związany jest od 16 lat. Karierę w IT rozpoczął w firmie Computer 2000 Polska. Od 2000 roku pracował w Compaq Computer, a następnie Hewlett-Packard, gdzie odpowiadał za rozwój kanału partnerskiego i współpracę z dystrybutorami. Przez ostatnie półtora roku kierował działem partnerskim w Fujitsu Technology Solutions.
Mirosław Pisaniec ukończył Politechnikę Warszawską na Wydziale Mechaniki Precyzyjnej.
Najnowsze aktualności
Nagrody
Wymarzona premiera. Nowa marka Koots triumfuje w German Design Award 2025
2025.05.05Nagrody
Ekoinbud po raz trzeci z Pomorską Nagrodą Jakości
2025.04.30Wiadomości
Nowa kampania OKNOPLAST – na co stawia marka w tej komunikacji
2025.04.30Finanse
Barometr EFL wskazuje na stabilne nastroje MŚP. Ale to może nie potrwać już długo
2025.04.30HR
Edyta Kuczys nowym dyrektorem sprzedaży w Grupie Opteamic
2025.04.29Wiadomości
Zarządzanie to sztuka, której można się nauczyć
2025.04.28CSR
Kampanie edukacyjne – jak to robią w wodociągach?
2025.04.24Finanse
Ford Transit we flocie Truck Care. 20 modeli z zabudową izotermiczną trafia do oferty wynajmu krótkoterminowego
2025.04.24Nieruchomości
Warszawski sektor biurowy Q1 2025
2025.04.23