Nowy Dyrektor Sprzedaży w Lenovo Polska
Technologie / 2011.08.08
Mirosław Pisaniec 15 lipca 2011 objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży działu SMB w Lenovo Polska. Jest odpowiedzialny za rozwój sprzedaży produktów dedykowanych do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw oraz rozwój kanału partnerskiego i dystrybucyjnego.
Z branżą związany jest od 16 lat. Karierę w IT rozpoczął w firmie Computer 2000 Polska. Od 2000 roku pracował w Compaq Computer, a następnie Hewlett-Packard, gdzie odpowiadał za rozwój kanału partnerskiego i współpracę z dystrybutorami. Przez ostatnie półtora roku kierował działem partnerskim w Fujitsu Technology Solutions.
Mirosław Pisaniec ukończył Politechnikę Warszawską na Wydziale Mechaniki Precyzyjnej.
Najnowsze aktualności
CSR
Raport EFL przybliża warunki ekologicznej transformacji ciężarówek i autobusów
2024.03.27Wiadomości
EFL jako pierwsza instytucja finansowa udostępnia przedsiębiorcom kalkulator śladu węglowego inwestycji
2024.03.27CSR
ESG a zielone budownictwo: czy Polska jest gotowa na zmiany?
2024.03.26HR
Nietypowe umiejętności, które pozwalają osiągnąć sukces w biznesie
2024.03.26Nieruchomości
DWA NOWE SALONY W HOMEPARK TARGÓWEK
2024.03.26Wydarzenia
Możesz zostać developerem Web3: ruszyły darmowe szkolenia
2024.03.26Wiadomości
Zrównoważone paliwo, insetting i intermodal – Hillebrand Gori o trendach w zarządzaniu zielonymi łańcuchami dostaw dla branży beverage
2024.03.25Wydarzenia
Zadbaj o piersi z Promenadą! Bezpłatne badania dla warszawianek w ramach akcji „Biustowniczki”
2024.03.25Nieruchomości