![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Nowy Dyrektor Sprzedaży w Lenovo Polska](/uploads/nowosci/zdjecie/d/e9f3ac1ad3cab441691486a9008dc3b395e56b00.jpeg)
Nowy Dyrektor Sprzedaży w Lenovo Polska
Technologie / 2011.08.08
Mirosław Pisaniec 15 lipca 2011 objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży działu SMB w Lenovo Polska. Jest odpowiedzialny za rozwój sprzedaży produktów dedykowanych do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw oraz rozwój kanału partnerskiego i dystrybucyjnego.
Z branżą związany jest od 16 lat. Karierę w IT rozpoczął w firmie Computer 2000 Polska. Od 2000 roku pracował w Compaq Computer, a następnie Hewlett-Packard, gdzie odpowiadał za rozwój kanału partnerskiego i współpracę z dystrybutorami. Przez ostatnie półtora roku kierował działem partnerskim w Fujitsu Technology Solutions.
Mirosław Pisaniec ukończył Politechnikę Warszawską na Wydziale Mechaniki Precyzyjnej.
Najnowsze aktualności
Finanse
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Finanse
Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.23Wiadomości
3 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23HR
Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23Nieruchomości
PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Wiadomości
Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Nieruchomości
Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Wiadomości
Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Wiadomości
Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)