

Nowy Dyrektor Sprzedaży w Lenovo Polska
Technologie / 2011.08.08
Mirosław Pisaniec 15 lipca 2011 objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży działu SMB w Lenovo Polska. Jest odpowiedzialny za rozwój sprzedaży produktów dedykowanych do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw oraz rozwój kanału partnerskiego i dystrybucyjnego.
Z branżą związany jest od 16 lat. Karierę w IT rozpoczął w firmie Computer 2000 Polska. Od 2000 roku pracował w Compaq Computer, a następnie Hewlett-Packard, gdzie odpowiadał za rozwój kanału partnerskiego i współpracę z dystrybutorami. Przez ostatnie półtora roku kierował działem partnerskim w Fujitsu Technology Solutions.
Mirosław Pisaniec ukończył Politechnikę Warszawską na Wydziale Mechaniki Precyzyjnej.
Najnowsze aktualności
Finanse
Aż 65% MŚP nie uwzględnia AI w swojej strategii biznesowej. Najczęściej dotyczy to firm transportowych i HoReCa
2025.06.18Nieruchomości
Nowa dzielnica w Warszawie? Zobacz gdzie powstaje!
2025.06.17Wydarzenia
Sokołów z Łukaszem Fabiańskim promuje zdrowy styl życia - Czwarty finał Sokoliki Cup
2025.06.17Moto
Samochodem na wakacje – jak się przygotować?
2025.06.17Nieruchomości
Polski rynek nieruchomości komercyjnych w 2025 roku po pierwszych 5 miesiącach
2025.06.16Wiadomości
Scallier rozbudowuje struktury organizacyjne w Polsce
2025.06.16Nieruchomości
Cukrownia w Pruszczu Gdańskim zyska drugie życie. NDI Development rozpoczyna jeden z większych projektów rewitalizacyjnych w historii Pomorza
2025.06.16Wiadomości
CEVA Logistics łączy Daleki Wschód z Ameryką Łacińską – nowe połączenie RORO i rozwiązania end-to-end dla logistyki pojazdów gotowych
2025.06.16HR
Maciej Wieczorkiewicz dołącza do Avison Young
2025.06.13