Nowy Dyrektor Sprzedaży w Lenovo Polska
Technologie / 2011.08.08
Mirosław Pisaniec 15 lipca 2011 objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży działu SMB w Lenovo Polska. Jest odpowiedzialny za rozwój sprzedaży produktów dedykowanych do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw oraz rozwój kanału partnerskiego i dystrybucyjnego.
Z branżą związany jest od 16 lat. Karierę w IT rozpoczął w firmie Computer 2000 Polska. Od 2000 roku pracował w Compaq Computer, a następnie Hewlett-Packard, gdzie odpowiadał za rozwój kanału partnerskiego i współpracę z dystrybutorami. Przez ostatnie półtora roku kierował działem partnerskim w Fujitsu Technology Solutions.
Mirosław Pisaniec ukończył Politechnikę Warszawską na Wydziale Mechaniki Precyzyjnej.
Najnowsze aktualności
Nieruchomości
Trendy na rynku nieruchomości 2024 vs 2025
2024.11.29Nagrody
EcoVadis nagradza Targor-Truck za zaangażowanie w zrównoważone łańcuchy dostaw
2024.11.29Wiadomości
Lime kończy sezon 2024 w czterech miastach
2024.11.29Nieruchomości
Łucz-Bud wybuduje Splot Wola dla Matexi Polska
2024.11.29Bezpieczne podróże w okresie świątecznym – o czym pamiętać?
2024.11.29Wiadomości
Jak wygląda płatność za przejazdy taxi za granicą?
2024.11.28Wiadomości
Blisko co piąta przedsiębiorczyni jest demotywowana przez bliskich do prowadzenia firmy. Nowy raport na temat wsparcia przedsiębiorczyń przez bliskich
2024.11.28Wiadomości
Najnowsze badania Sharp w Europie. MŚP zagrożone cyberatakami. Pracownicy obawiają się rozwoju AI i braku wsparcia.
2024.11.28Nieruchomości