informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Nowy menedżer w Evernex: Michał Czerniecki pokieruje sprzedażą w 20 krajach Europy
Michał Czerniecki

Nowy menedżer w Evernex: Michał Czerniecki pokieruje sprzedażą w 20 krajach Europy

HR / 2025.07.31

Michał Czerniecki objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży na Polskę oraz region NCSE (North, Central and South Eastern Europe) w firmie Evernex, światowym liderze w zakresie serwisu pogwarancyjnego (Third-Party Maintenance, TPM). 

Michał Czerniecki to menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych organizacjach. W przeszłości odpowiadał za procesy sprzedażowe w takich firmach jak Dell, Zebra Technologies, ServiceSource (obecnie Concentrix) czy Cyberoo. 

Jako marka Evernex jest obecny w Polsce od kilku lat, ale obecność na naszym rynku budujemy od ponad dekady, gdyż wcześniej działaliśmy jako Technogroup. Dlatego mamy tutaj już wielu klientów, którzy przekonali się o tym, że wysokiej jakości serwis pogwarancyjny przynosi realne oszczędności i wydłuża cykl życia zasobów IT. To dobra baza do dalszego, intensywnego wzrostu – mówi Michał Czerniecki. 

Tę deklarację potwierdza ilość systemów wspierana przez Evernex Polska mierzona w dziesiątkach tysięcy, rozproszone centra magazynowe zapewniające błyskawiczny dostęp do części zamiennych w całym kraju, utrzymanie poziomu realizacji SLA na imponującym poziomie 96%. Krajowe operacje są integralną częścią globalnej sieci firmy – obejmującej 165 krajów i ponad 340 lokalizacji magazynowych na całym świecie. 

- Znaczenie usług takich jak TPM rośnie, a potencjał dalszego rozwoju tego rynku jest ogromny. Mówimy bowiem nie tylko o możliwości przedłużenia życia urządzeń, które – mimo zakończenia okresu wsparcia przez producenta, często określanego skrótem EOSL – nadal mogą doskonale sprawdzać się w organizacji, lecz także o obszarach takich jak zarządzanie częściami zamiennymi, relokacja infrastruktury czy rozwiązania wspierające realizację strategii ESG – mówi Michał Czerniecki. 

Evernex wspiera firmy we wdrażaniu zasady 3R – naprawy, refabrykacji i recyklingu zasobów IT. Dzięki takiemu podejściu organizacje mogą nie tylko ograniczać wpływ infrastruktury IT na środowisko, ale też lepiej zarządzać kosztami i wydłużać cykl życia sprzętu. 

Michał Czerniecki będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży i relacji z klientami w Polsce oraz w 20 krajach Europy – w tym w Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, Węgrzech, Grecji oraz państwach bałtyckich, skandynawskich i bałkańskich. 

źródło: informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe