

Nowy program edukacyjno - lojalnościowy Ricoh
Firma Ricoh uruchomiła nowy program lojalnościowo – edukacyjny Power of Print. Jest to kolejna platforma z której mogą korzystać partnerzy biznesowi firmy oraz ich pracownicy. Użytkownicy Power of Print mają do dyspozycji nie tylko atrakcyjny pakiet nagród ale również praktyczne materiały, które mogą wykorzystać podczas sprzedaży urządzeń i rozwiązań Ricoh.
Nowa platforma skierowana jest zarówno do dotychczasowych partnerów Ricoh jak i nowych firm. Procedurę rejestracyjną można rozpocząć za pośrednictwem formularza na stronie www.powerofprint.ricoh.pl
„Stale rozbudowujemy naszą sieć partnerską. Poza rozwiązaniami biznesowymi rozwijamy też ofertę produktów skierowanych do użytkowników indywidualnych, wprowadzamy nowe grupy produktów m.in. projektory, tablice interaktywne oraz systemy do wideokonferencji. Konsekwentnie powiększamy również zakres usług. Naturalną konsekwencją naszego rozwoju jest rozszerzenie sieci partnerskiej, a to wiąże się z potrzebą wprowadzenia nowych narzędzi ułatwiających ich pracę” – powiedział Paweł Barski, Dyrektor Marketingu w Ricoh Polska.
źródło: ricoh/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





