

Nowy Sinsay i interaktywna oferta rozrywkowa w Atrium Reduta
Centrum handlowe Atrium Reduta wzbogaca ofertę handlowo-rozrywkową o nowe koncepty. 7 października 2020 działalność rozpoczął nowoczesny salon Sinsay, a pod koniec września otwarto Str3fę Gr4cza x-kom – gaming room skierowany do miłośników gier, e-sportu i nowych technologii.
W salonie marki Sinsay, na prawie 1250 m2 powierzchni, oprócz oferty modowej dla kobiet i mężczyzn, klienci znajdą ciekawą propozycję akcesoriów, artykułów dla domu oraz duży dział z ubrankami dla dzieci. Dzięki jasnym, nowoczesnym wnętrzom lokalu bogata oferta marki jest dobrze wyeksponowana, co ułatwia klientom znalezienie preferowanego asortymentu i jeszcze skuteczniejsze wyrażenie siebie.
Sinsay znajduje się na I piętrze Atrium Reduta w sąsiedztwie kolejnej nowości – Strefy Gracza x-kom. Nowo otwarta przestrzeń gamingowa umożliwia fanom rozgrywek przetestowanie na miejscu najnowszego typu urządzeń i rozwiązań dla graczy, w tym gamingowych konsoli, laptopów, monitorów oraz szeregu akcesoriów.
Jako, że Atrium Reduta systematycznie proponuje swoim klientom nowe rozwiązania i oferty, w najbliższym czasie do Sinsay i Strefy Gracza dołączą kolejne nowości – przestronny salon modowy Mohito oraz pierwsze w Warszawie Muzeum Szczęścia i Iluzji – Be Happy Museum. Atrium Reduta jest pierwszym centrum handlowym w Warszawie, które udostępni klientom tę atrakcję i jedyną jej lokalizacją na mapie stolicy. Niepowtarzalna sceneria z kultowymi donatami, ogromnymi słodyczami oraz największy w Polsce basen z piankami Marshmallow sprawią, że w Be Happy Museum będzie można skutecznie oderwać się od rzeczywistości, zrobić niezliczoną ilość zdjęć, a następnie pochwalić się nimi w social mediach. Równie duże emocje czekają na odwiedzających w pokojach iluzji. Ekspozycja będzie systematycznie zmieniania i wzbogacana o dodatkowe elementy.
- Dużo uwagi poświęcamy jakości naszej oferty i jej odpowiedniemu dopasowaniu do aktualnych oczekiwań lokalnego rynku. Dzięki otwarciu salonu Sinsay po relokacji możemy zaproponować naszym klientom jeszcze bogatszy asortyment marki w atrakcyjnych cenach. Już w listopadzie ofertę modową LPP wzbogaci Mohito. Mocno stawiamy także na innowacyjną propozycję rozrywkową, która skutecznie łączy customer experience offline ze światem online. Dlatego cieszymy się, że to właśnie w Atrium Reduta powstała Strefa Gracza x-kom, która jest urzeczywistnieniem marzeń o własnym pokoju gier każdego fana gamingu. Z niecierpliwością czekamy także na otwarcie Be Happy Museum, które w naszym przekonaniu skradnie serca niejednego miłośnika selfie. Wierzę, że zaproponowane przez nas nowości będą dla naszych gości źródłem ciekawych inspiracji i pozytywnych doświadczeń – mówi Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Fenomenalne projekty – i kropka! Meble Koots i Bizzarto z Red Dot Award 2025
2025.06.04Rozwój zakładu Wavin – nowe linie produkcyjne i miejsca pracy w Buku
2025.06.04Konsumenci wierzą w AI: sztuczna inteligencja odmieni obsługę klienta w ciągu najbliższych lat
2025.06.04MLP Group rusza z budową nowego obiektu dla Sarantis Polska
2025.06.04„Delight – Mańkowski x Lena Lighting” Niezwykła wystawa w Galerii Miejskiej w Środzie Wielkopolskiej
2025.06.03Cyfrowy obieg dokumentów w relacjach z pracodawcą – e-podpis ułatwia zadania HR
2025.06.03Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”. Podsumowanie najważniejszego wydarzenia geoinformacyjnego w Polsce
2025.06.03Projekt „XYZ Place” z możliwością wejścia na budowę
2025.06.03Piknik wojskowy w CH Focus – historia, edukacja i przygoda w mundurze
2025.06.02