![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Nowy specjalista w zespole Brand Voice](/uploads/nowosci/zdjecie/d/31ee82661b9ed432b57a412f05ebe4b4da18afe3.jpeg)
Nowy specjalista w zespole Brand Voice
Paulina Żydek objęła stanowisko specjalisty ds. PR. Prowadzi projekty z obszarów komunikacji wizerunkowej oraz social media. Z branżą public relations związana jest od ponad 3 lat. Do zespołu Brand Voice z Grupy Me & My Friends przeszła z firmy Komunikacja Plus, gdzie już w czasie studiów zdobywała doświadczenie. Współpracowała m.in. z firmami z branży energetycznej i wydobywczej. Koordynowała przebieg jednego z flagowych projektów Fundacji KGHM Polska Miedź.
Prowadziła działania z zakresu komunikacji społecznej z elementami CSR, komunikacji korporacyjnej, media relations, social media oraz event marketingu. Jest absolwentką politologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim.
W Brand Voice będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektów z obszaru komunikacji wizerunkowej, employer brandingu oraz social media dla klientów z branży finansowej oraz IT.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.233 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)