![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Nowy system opłat franczyzowych w sieci Abra](/uploads/nowosci/zdjecie/d/bb037e068f4c1b5ffbe886604c71de888956e6e2.jpeg)
Nowy system opłat franczyzowych w sieci Abra
Sklepy meblowe Abra wprowadzają kolejne udogodnienia dla przyszłych franczyzobiorów. Od sierpnia bieżącego roku zmienia się system płatności za przystąpienie do sieci. Jednorazowa opłata wstępna zastąpiona zostaje miesięczną opłatą franczyzową.
Do tej pory franczyzobiorcy przystępujący do systemu musieli wnieść jednorazową opłatę wstępną w wysokości 30 tys. zł, co stanowiło znaczącą część inwestycji początkowej. Nowy system przewiduje regulowanie opłat w trybie miesięcznym, w wysokości 500 zł netto. Co więcej, koszt ten maleje przy każdej kolejnej otwieranej przez franczyzobiorcę placówce i wynosi odpowiednio 350 zł przy drugim i 200 zł przy trzecim punkcie pod szyldem Abry. Po uruchomieniu czwartego sklepu franczyzobiorca zostaje zwolniony z opłaty.
"Wspierając rozwój naszych partnerów, zdecydowaliśmy o wprowadzeniu nowego, preferencyjnego systemu opłat. Rozumiemy, że aktualna sytuacja rynkowa nie sprzyja pozyskiwaniu środków na inwestycje, dlatego zmniejszamy wysokość opłat początkowych, tym samym znacznie redukując koszty przestąpienia do naszej sieci " mówi Anna Korzeniowska, Dyrektor Działu Rozwoju Sieci Abra S.A.
Abra nie pobiera również opłaty marketingowej, a opłata bieżąca wynosi 3% obrotu pomiędzy franczyzobiorcą a firmą. Wkład finansowy potrzebny na pokrycie kosztów adaptacji i przystosowania lokalu do standardów Abry oscyluje w granicach od 50 tys. zł. W koszcie pierwszego zatowarowania sklepu tj. około 100 tys. zł partycypuje Abra, udzielając partnerowi nieoprocentowanego kredytu kupieckiego. W ramach systemu franczyzobiorcy otrzymują pełne wsparcie marketingowe i organizacyjne, m.in. pakiet szkoleń, projekt aranżacyjny salonu, działania promujące otwarcie sklepu, atrakcyjne narzędzia reklamowe czy system informatyczny. Sklepy franczyzowe Abry otwierane są w miastach od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców. Aktualnie firma poszukuje partnerów i lokali handlowych w takich miejscowościach, jak: Kędzierzyn-Koźle, Gniezno, Ostrowiec Świętokrzyski, Mielec i Bełchatów.
źródło: abra/pięknydom24.pl
Najnowsze aktualności
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.233 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)