

Nowy whitepaper innovaphone: „Nowoczesna komunikacja w biznesie – czy potrzebne jest do tego rozwiązanie chmurowe?”
W jaki sposób firmy mogą najlepiej zoptymalizować swoją komunikację i procesy biznesowe, skoro pandemia zasadniczo zmieniła dotychczasowe warunki i zwiększyła liczbę pracowników, którzy pracują zdalnie z domu? Czy migracja do chmury jest jedyną opcją, czy jest to raczej środek marketingowy?
Czy migracja do chmury jest jedyną opcją, czy jest to raczej środek marketingowy? Celem najnowszego raportu firmy innovaphone z Sindelfingen (Niemcy), specjalisty w zakresie rozwiązań do pracy i komunikacji w biznesie, jest odpowiedź na te i inne pytania oraz wsparcie firm przy wyborze odpowiedniego rozwiązania.
Jedno jest pewne: Wokół rozwiązań chmurowych krąży wiele mitów. Niezależnie od tego, czy jest to argument dotyczący efektywności kosztowej, wydajności i bezpieczeństwa, czy też zasobów IT - temat jest złożony, a decyzje są często podyktowane życzeniami, obawami i oczekiwaniami.
Nowy whitepaper innovaphone AG porusza między innymi następujące kwestie:
- Dlaczego firmy przechodzą do chmury?
- Powszechne mity na temat chmury
- Wsparcie decyzji: Czy warto korzystać z usług komunikacyjnych w chmurze?
- Jak wybrać odpowiednie rozwiązanie dla mojej firmy?
Kolejny rozdział poświęcony jest możliwościom, jakie oferuje rozwiązanie chmurowe innovaphone.
Whitepaper „Nowoczesna komunikacja w biznesie – czy potrzebne jest do tego rozwiązanie chmurowe?” można pobrać bezpłatnie na stronie innovaphone AG.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





