

Oddychający mural wspiera środowisko w ramach kampanii No Fluff Jobs
W Gdyni odsłonięto oddychający mural, którego wpływ na środowisko równa się posadzeniu 150 drzew. To jeden z elementów kampanii „IT Heroes – bohaterowie codzienności” autorstwa portalu rekrutacyjnego dla branży IT No Fluff Jobs. Kolejne murale pojawią się niebawem w kolejnych miastach.
Przy al. Zwycięstwa 220 w Gdyni pojawił się nowy mural, który jest elementem kampanii No Fluff Jobs, polskiego portalu rekrutacyjnego dla branży IT, obecnego w 6 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Malowidło ma 150 m² i powstało przy użyciu ekologicznej farby Airlite, która usuwa bakterie, brzydkie zapachy i substancje zanieczyszczające powietrze, jak NOX, SOX, CO, NH3, formaldehyd czy benzen. Oznacza to, że ma równie pozytywny wpływ na środowisko, co posadzenie 150 drzew.
– To pierwszy z trzech tego typu murali. Kolejne powstaną w Poznaniu i w Krakowie – mówi Tomasz Bujok, CEO No Fluff Jobs. – W sumie kampania zneutralizuje spaliny wydalane dziennie przez 143 samochody benzynowe Euro 6. Działamy dwutorowo – wspieramy środowisko, ale chcemy także pokazać światu, jak ważną pracę wykonują programiści i programistki. W naszej akcji IT Heroes przedstawiamy ich sylwetki oraz projekty, w których biorą udział. Projekty, dzięki którym świat wirtualny staje się dla nas miejscem bezpiecznym i ułatwiającym codzienne funkcjonowanie.
Mural powstał w ramach kampanii „IT Heroes - bohaterowie codzienności”, której celem jest przełamanie stereotypów związanych z branżą IT i zwrócenie uwagi na rosnące usługi programistów na rynku. Kampania ma zasięg ogólnopolski i będzie prezentować sylwetki specjalistów IT biorących udział w ciekawych i społecznie potrzebnych projektach.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Smerfy opanowują CH Biała! Niebieskie święto już 14 czerwca – z atrakcjami, zabawą i próbą pobicia Rekordu Guinnessa
2025.06.11EFL oferuje finansowanie samochodów chińskiej marki Forthing
2025.06.10Pierwszy etap osiedla Sady Żoliborz z pozwoleniem na użytkowanie
2025.06.10Zachodniopomorskie z nowym parkiem handlowym
2025.06.09Warszawski biurowiec Lighthouse sprzedany
2025.06.09Lime osiągnął kamień milowy: 1 milion przejazdów w ciągu jednego dnia
2025.06.09Prehistoryczna przygoda w G City Targówek! Jurassic World nadchodzi – 13 i 14 czerwca dzieci staną się bohaterami filmu!
2025.06.09„Akademia w drodze", czyli letnia akcja dla profesjonalistów z branży dachowej
2025.06.06Poznaliśmy laureatów konkursu „Aktywna Stacja Galaxy”
2025.06.05